پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:46:42 - سه شنبه 14 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان آماری دو ساله ارائه داد:
اعتبار بیش از ۲ بیلیون ریالی بسیج سازندگی کرمان برای اشتغال
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به فعالیت انجام شده این سازمان در حوزه اقتصاد و اشتغال‌زایی گفت: کل اعتبار واگذار شده برای اشتغال ۲ بیلیون و ۴۴۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش “صبح رابر”؛ علی‌اکبر شاهرخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص اقدامات اساسی انجام شده در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت: در عرصه معرفی برای تسهیلات بانکی تعداد هزار و ۷۳۳ نفر در این زمینه حمایت شده‌اند و همچنین در راستای اشتغال برای دو هزار نفر در بازه زمانی یاد شده اشتغال ایجاد شده است که کل اعتبار واگذار شده ۲ بیلیون و ۴۴۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد صندوق‌های ایجاد شده هزار و ۳۸۰ صندوق و تعداد اعضای صندوق‌‌ها ۷۵ هزار و ۲۸۳ هستند که تعداد اشتغال ایجاد شده ۱۲ هزار و ۶۲۷ شغل بوده است، عنوان کرد: در بازه زمانی عنوان شده ۸۸ تعاونی ایجاد شده است که میزان اعتبار صندوق‌های ۷۴۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۷۵۰ ریال بوده است که بر این اساس میزان موفقیت ۱۰۳ درصد بوده است.

وی در زمینه برگزاری تعداد نمایشگاه محصولات اقتصادی مقاومتی مختلف ابراز کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، در سطح شهرستان‌ها ۴۴ نمایشگاه، درسطح استان دو نمایشگاه و حضور در سطح ملی یک مورد بوده است.

شاهرخی در زمینه اقدامات اساسی انجام شده در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اظهار کرد: ۱۲۵ پروژه آب‌رسانی برای ۱۷ هزار و ۸۰۱ خانوار با جمعیت ۶۳ هزار و ۳۹۳ نفر با اعتبار ۱۸۳ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان افزود: تأمین آب کشاورزی شامل احیا و لایروبی قنوات، چاه آب کشاورزی، استخر ذخیره آب، کانال آب، انتقال آب با لوله با انجام ۴۲ پروژه برای هزار و ۶۸۰ خانواده با جمعیت چهار هزار و ۸۰۰ نفر با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث، تکمیل و تعمیر مدارس برای ۵۲ باب مدرسه برای ۲۳۴ نفر با اعتبار ۹۵ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال انجام شده است، گفت: احداث، تکمیل و تعمیر منزل محرومین برای ۳۴۶ منزل، ۳۴۶ خانوار با جمعیت هزار و ۳۸۴ نفر با اعتبار ۲۶۹ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال انجام شده است.

شاهرخی احداث، تکمیل و تعمیر مساجد برای ۳۵ باب مسجد، ۷۰۰ خانوار با جمعیت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و احداث، تکمیل و تعمیر خانه عالم برای ۱۹ باب خانه عالم، ۳۸۰ خانوار با جمعیت هزار و ۹۰۰ نفر با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های انجام شده در زمینه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی استان کرمان اعلام کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در خصوص خدمات ارائه شده در حوزه کمک‌های مومنانه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ توسط سازمان بسیج سازندگی استان کرمان اظهار کرد: تعداد ۵۱۰ کارت هدیه، ۳۹۸ هزار و ۶۹۱ بسته معیشتی، اطعام ۸۳۶ هزار و ۶۹۳، سه هزار و ۴۲۶ جهیزیه، ۱۱ هزار و ۲۹۱ لوازم التحریر، ۲۲ هزار و ۳۹۲ پوشاک و کفش و ۲ هزار و ۴۹ تبلت و وسایل کمک آموزشی در بازه زمانی عنوان شده توزیع شده است.

وی توزیع ۱۵ هزار و ۴۶۸ کیلوگرم گوشت، ۱۹ هزار و ۹۶۲ رأس دام قربانی، ۲۲۰ هزار و ۱۹۳ لیتر روغن، آزادسازی ۳۱ زندانی با مبلغ ۳۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و همچنین احداث ۱۶۷ منزل و مرمت هزار و ۳۴۳ منزل از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: ارزش ریالی کل خدمات ارائه شده ۵ بیلیون و ۴۹۷ میلیارد و ۷۸ میلیون ۹۱۹ هزار و ۶۱۰ ریال بوده است.

شاهرخی در خصوص اقدامات اساسی انجام شده در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی گفت: ۴۵ کیلومتر سیل‌بند برای چهار هزار و ۶۶۰ خانوار با جمعیت ۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و آسفالت روستایی در قالب ۹ پروژه برای هزار خانوار به جمعیت سه هزار و ۵۰۰ نفر با اعتبار ۸۲۱ میلیارد و ۹۷۵ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۸۶۲ ریال انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان احداث، تکمیل و مرمت چهار باب غسالخانه برای ۷۰ خانوار و جمعیت ۳۵۰ نفر با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و احداث هزار و ۶۱ سرویس بهداشتی و حمام برای هزار و ۶۱ خانوار و جمعیت چهار هزار و ۲۴۴ نفر با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تمامی اقدامات اساسی حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت زدایی یک بیلیون و ۸۰۸ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۸۶۲ ریال بوده است.
 
انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب