پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:15:39 - چهارشنبه 15 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه ۱۶آذرماه صورت گرفت؛
گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور رابر
در آستانه روز ۱۶ آذرماه مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام‌نور رابُر با همکاری بسیج اساتید با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.  

به گزارش صبح رابر؛ در آستانه روز ۱۶ آذرماه مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام‌نور رابُر با همکاری بسیج اساتید با حضور امام جمعه رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از دانشجویان، مسئولین و اساتید دانشگاه برگزار شد.  

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان با گرامیداشت ۱۶آذرماه با بیان اهمیت دانش و علم از دیدگاه قرآن کریم گفت: جوینده علم را دانشجو می‌گویند.  

وی، با بیان نیازهای فردی، اجتماعی و معنوی افزود: همانگونه که جسم انسان نیازهایی برای رشد دارد روح انسان نیز نیازمند پرورش و معنویت است.  

امام جمعه رابر با بیان اصول و فروع دین گفت: در اصول محور پنج اصل توحید، ۱۰ اصل نماز است، ۱۱۵ آیه محور فروع دین و ۱۴آیه اقامه الصلاه داریم.  

وی با بیان اینکه بهترین قانون برگرفته از قرآن کریم و مبانی دینی است افزود: اصول صفات خدا وفعل خدا و فروع فعل مربوط به من بنده است، انجام واجبات و ترک محرمات بندگی ما در فروع دین خلاصه شده است.  

امام جمعه رابر با بیان بایدها و نبایدهای دینی گفت: علاوه بر بعد جسمانی باید به بعد روحانی توجه داشته باشیم و به آموزه‌های قرآنی عمل کنیم تا سربلند در محضر الهی شویم. 

در این مراسم از مطالبات مهم دانشجویان رابری درج نام دانشگاه پیام نور واحد رابر در سامانه ثبت نام سازمان سنجش برای دانشجویان است چرا که با وجود داشتن دانشجو و ساختمان دانشگاه پیام نور رابر از نبود دسترسی انتخاب دانشگاه پیام نور واحد رابر گلایه‌مند بودند و خواستار پیگیری مسئولان شدند.  

از دیگر برنامه‌های این مراسم پرسش و پاسخ، تقدیر از دانشجویان برتر و گلباران و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام رابر بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب