پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:51:47 - سه شنبه 14 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای طرح ملی روستای نمونه گردشگری مذهبی قنات ملک زادگاه سردار دلها
طرح ملی روستای نمونه گردشگری مذهبی قنات ملک، زادگاه سردار سلیمانی در حال انجام است.

به گزارش “صبح رابر”؛ امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان با همراهی فرماندار شهرستان رابر و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از روند اجرای طرح ملی مذهبی، گردشگری روستای قنات ملک زادگاه سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.  

وی در این بازدید با قدردانی از پیشرفت فیزیکی اجرای طرح، دستورات لازم برای رفع برخی موانع و معارض در مسیر اجرای طرح را صادر کرد و افزود: این طرح با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از ۳ سال گذشته با جلسات متعدد کارشناسی و نظرات مشاوران تهیه شده است. 

موسوی در ادامه با بیان اینکه این طرح در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لحاظ شده و اعتباری حدود ۶۰ میلیارد تومان را دارد، بیان داشت: با اجرای طرح گردشگری مذهبی روستای قنات ملک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی، شاهد حضور گردشگران زیادی از سراسر دنیا و کشور در این منطقه خواهیم بود که ارزش‌افزایی بیش از پیش برای مردم ساکن در روستا و رونق گردشگری را به همراه دارد. 

معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین در دیدار چهره به چهره با اهالی روستا، مشکلات آنان در حوزه‌های مربوط به عمرانی و فنی را حل کرد و طی مذاکره تلفنی با برخی از مدیران کل استان از بهره‌برداری و افتتاح سالن ورزشی روستا تا یک ماه آینده خبر داد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب