پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:02:35 - دوشنبه 13 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روایت فداکاری نرگس عباس زاده معلم رابری:
معلمی که با “پای شکسته” پای درس ماند
این بار در شهرستان رابر معلمی دیگر جلوه‌ای باشکوه از ایثار و تعهد را به معرض نمایش گذاشت و با پای شکسته میدان خدمت و علم آموزی به دانش‌آموزان را خالی نگذاشت و بدون یک دقیقه استفاده از مرخصی استعلاجی سر کلاس درس حاضر شد، که تصمیم گرفتیم با اشتراک و رسانه‌ای کردن آن نشان دهیم که اگر می‌گویند معلمی مشق عشق است، گزاف نگفته‌اند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، فرق است میان دوست داشتن و عاشق شدن؛ خواهی این تعلق خاطر به فرد باشد یا خدمت کردن به مخلوقات و انجام دادن وظیفه‌ای که به آدمی واگذار شده باشد.

یکی از قشرهایی که اکثر مردم جامعه آنها را همیشه به ایثار و فداکاری می‌شناسند قشر معلم هستند. ایثار و فداکاری معلمان بارها و بارها سرتیتر اخبار رسانه‌های مختلف بوده و کم نشنیده‌ایم از معلمانی که حتی از جان خود برای حفظ جان دانش‌آموزان گذشته‌اند.

مصداق بارز و روشن این موضوع حکایت آموزگار رابریاست

“نرگس عباس زاده” مدیر آموزگار دبستان  ۱۲ فروردین روستای سرغشک، است که با وجود مصدومیتی که دارد، میدان خدمت و علم آموزی به دانش‌آموزان را خالی نگذاشت و با پای شکسته در کلاس درس حاضر شده و از اختلال در مسیر فراگیری علم و دانش دانش‌آموزان جلوگیری کرد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب