پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:12:49 - یکشنبه 26 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
رابر در سوگ شهادت حضرت زهرا (سلام االه علیها)
مراسم عزاداری روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان رابُر با اجتماع دسته‌ها عزاداری برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ صبح امروز مراسم عزاداری روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور هیاتهای عزاداری، آیت‌الله صمصام الدین قوامی از اساتید حوزه و دانشگاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، حجت‌الاسلام دوست‌محمدی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان، فرماندار را بر، محمدی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی مسئولین با حضور پر شور مردم در خیابان فرمانداری برگزار شد.

نام حضرت زهرا (س) کلید همه پیروزی‌هاست

در این مراسم آیت‌الله صمصام الدین قوامی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: نام حضرت زهرا (س) کلید همه پیروزی‌هاست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر و سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: محبت و دلبستگی حاج‌قاسم به حضرت زهرا (س) او را به این مقام رساند.

وی در ادامه سخنانش با محکوم‌کردن جنایات اسرائیل در کشتار مردم، زنان و کودکان بی‌گناه غزه گفت: شیعه و فاطمیون که به دنبال پس‌گرفتن فدک هستند فلسطین را از فدک جدا نمی‌دانند.وی افزود: لبنان، فلسطین و بیت‌الله الحرام جزو فدک هستند.

آیت‌الله قوامی در ادامه به ولایت‌مداری مردم شهرستان رابر اشاره کرده و گفت: رابری‌ها یک نسل باشکوه جدید هستند که در این سرزمین قهرمان‌پرور ظهور پیداکرده و باید قدردان سرزمینشان باشند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب