پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:13:25 - دوشنبه 27 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر خبر داد:
پلمب چهار مرکز خرده‌فروش مواد مخدر در رابر
رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از پلمب چهار مرکز فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ محمدصادق شیخ زاهدی رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از عزم دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با عمده‌فروشان و خرده‌فروشان مواد مخدر سخن گفت و اظهار کرد: مجازات قانونی در انتظار فروشندگان مواد مخدر خواهد بود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی آن، مبارزه با توزیع و فروش مواد مخدر در شهرستان رابر و همچنین صیانت از امنیت و آرامش روانی جامعه، از توزیع و فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه دسترسی آسان به مواد مخدر یکی از مسائل و معضلات امروز جامعه و خانواده‌ها است در نتیجه آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای خانواده‌ها و به‌خصوص جوانان به دنبال خواهد داشت

این مقام قضایی تصریح کرد: دستگاه و ضابطین قضایی با جدیت تمام و بدون ملاحظه با فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان برخورد خواهد کرد و مبارزه بی‌وقفه با این بلای خانمان‌سوز ادامه خواهد یافت.

شیخ زاهدی گفت: در سال جاری دو مرحله نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و اعزام آنها به مرکز ترک اعتیاد اجباری استان اقدام شده است که تأثیر زیادی در پیشگیری از سرقت در شهرستان داشته است و این اقدام دستگاه قضایی با همراهی نیروی انتظامی شهرستان ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب