پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:30:12 - پنجشنبه 30 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار کرمان اعلام کرد:
برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت
استاندار کرمان از برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت خبر داد و گفت: این سمفونی توسط یک گروه اپرای ۱۰۰ نفره به سرپرستی مجید انتظامی برگزار می‌شود که یک کار فاخر هنری است.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از ایسنا؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز ۳۰ آذرماه در شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: کار پژوهشی برای تهیه سند اقامه نماز انجام شده و وظایف و اقدامات هر دستگاه در آن مشخص شده است.

وی با اشاره به مراسم چهارمین سال‌گرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم در هفته مقاومت را داشته باشند و هرچه در بضاعت خود دارید در اختیار ستاد برگزاری مراسم سالگرد قرار دهید.

استاندار کرمان برقراری امنیت در ایام برگزاری مراسم سالگرد سردار دل‌ها را کار بزرگی دانست و در ادامه از همه دست‌اندرکاران در ایجاد زیرساخت‌ها تشکر کرد و گفت: امسال زیرساخت‌ها بهتر از سال گذشته است.

وی بیان کرد: شهرهای ورودی استان از ظرفیت شهرستان‌های خود در ورودی شهرها برای خدمت‌رسانی به زائران به بهترین نحو استفاده کنند.

فداکار با اشاره به روز کرمان عنوان کرد: ۱۷ دی ماه روز کرمان است و از سال آینده در تقویم نام‌گذاری می‌شود.

وی از برگزاری سمفونی شهید سلیمانی در هفته مقاومت خبر داد و گفت: این سمفونی توسط یک گروه اُپرای ۱۰۰ نفره به سرپرستی مجید انتظامی برگزار می‌شود که یک کار فاخر هنری است که در سه مقطع زندگی شهید سلیمانی را به تصویر می‌کشد و بعد از انقلاب، اولین سمفونی است که برای یک شهید ساخته شده است.

استاندار کرمان در ادامه سخنانش گفت: دیدار با مقام معظم رهبری از طریق نماینده ولی فقیه در استان پیگیری شد و قرار بر مردمی بودن این دیدار است.

وی با بیان این مطلب که اجرای این سفر برعهده سپاه است، ادامه داد: سعی شده افرادی در این دیدار حضور یابند که تاکنون به دیدار مقام معظم رهبری شرف‌یاب نشده باشند.

همچنین محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مردم کرمان با مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در دی ماه رخ داده، اظهار کرد: پنج دی ماه سالگرد زلزله بم، ۹ دی خروش مردم و ۱۳ دی ماه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی مهندس و سردار حسین پورجعفری از جمله وقایع این ماه هستند.

وی بر لزوم همواره در صحنه بودن تاکید کرد: سعی کنیم پاسداران خوبی برای این انقلاب باشیم.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به دیدار مردم کرمان با مقام معظم رهبری در ادامه بر لزوم افزایش ظرفیت ناوگانی حمل و نقل در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: اکنون مشکل گرفتن بلیط هواپیما داریم و تدابیری برای افزایش ظرفیت در استان کرمان در هفته مقاومت اندیشیده شود و اگر نیاز به رایزنی با مسئولان ارشد کشور برای تحقق این مهم باشد، مجمع نمایندگان آمادگی همکاری را دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته برای میزبانی از زائران سردار دل‌ها عنوان کرد: ورودی و خروجی‌ها و کمربندی شهر نیازمند بهبودی است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب