پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:57:14 - یکشنبه 3 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی
فراخوان مسابقۀ “نقاشی و دلنوشته به عمو قاسم” سیدشهدای عشایری منتشر شد
فراخوان برگزاری مسابقۀ “نقاشی و دلنوشته به عمو قاسم”، ویژۀ فرزندان عشایر به مناسبت سالگرد شهادت سیدشهدای عشایری سردار قاسم سلیمانی منتشر شد.

به گزارش” صبح رابر“؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، به مناسبت ۱۳دی ماه سالروز شهادت “سیدشهدای عشایری سردار قاسم سلیمانی” و “روز جهانی مقاومت”، مسابقۀ سراسری نقاشی و دلنوشته ویژۀ کودکان و دانش آموزان عشایری کشور برگزار می شود.

براساس فراخوان سازمان امور عشایر ایران، مسابقه نقاشی با محوریت “همدردی با کودکان مظلوم غزه” و مسابقه دلنوشته با موضوع “درد دل با سیدشهدای عشایری” در گروه سنی ۵ تا ۱۸سال در بین فرزندان عشایر سراسر کشور برگزار می شود.

 علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می توانند اصل دلنوشته و نقاشی خود را به نزدیک ترین شرکت تعاونی عشایری محل استقرار خود و یا امور عشایر شهرستان و استان و فایل و تصویر آن را به شماره ۰۹۱۰۲۰۱۳۵۸۱ در “شبکه اجتماعی ایتا” ارسال نمایند.

 شرکت کنندگان در مسابقه لازم است بر روی آثار ارسالی، نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، بخش، منطقه عشایری محل استقرار، نام مدرسه و مقطع تحصیلی خود را قید نمایند. آثاری که این مشخصات را نداشته باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

براساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال دلنوشته ها و نقاشی ها ۱۰دی ماه ۱۴۰۲ می باشد و اسامی برگزیدگان پس از داوری، در روز ۱۳دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و “روز جهانی مقاومت”، در سایت سازمان امور عشایر ایران و کانال “عشایر نیوز” در شبکه اجتماعی ایتا به آدرس https://eitaa.com/pr_sazman_ashayer اعلام و جوایزی به ۳۱نفر از برگزیدگان (هر استان یک نفر) اهدا خواهد شد.

گفتنی است، سردار شهید قاسم سلیمانی از فرزندان عشایر ایل سلیمانی در “قنات ملک” از توابع شهرستان رابر در استان کرمان بود که در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به دستور رئیس جمهور وقت آمریکا در حمله پهپادی، در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب