پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:45:13 - سه شنبه 5 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراگیری هشتک ” کرمان_ سرباز ولایت ” در فضای مجازی
کاربران فضای مجازی کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با دیدار مردم ولایتمدار کرمان با مقام معظم رهبری، هشتک ” کرمان – سرباز ولایت ” را فراگیر کردند.

به گزارش”صبح رابر“؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مردم ولایتمدار دیار حاج قاسم سلیمانی دوم دی ماه و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند.

همزمان با این دیدار، توصیف عشق و ارادت کرمانیان به ولایت و عمل به سفارش اصلی حاج قاسم به هم‌استانی‌های خود در این جمله از وصیت ایشان که  “دوست دارم کرمان همیشه با ولایت بماند”، هشتک ” کرمان سرباز ولایت ” در فضای مجازی فراگیر شد.

فراگیری هشتک " کرمان_ سرباز ولایت " در فضای مجازی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم پرافتخار استان‌های کرمان و خوزستان با تجلیل از هویت عمیق فرهنگی مردم کرمان، نخبه‌پروری، نجابت اخلاقی، سلامت فکری، ایمان صادقانه و پیشگامی در پیوستن به نهضت اسلامی را از خصوصیات مردم این استان ها برشمردند و گفتند: این ویژگی‌ها زمینه بروز شخصیت بزرگی مثل حاج قاسم را فراهم کرده است.

رهبر انقلاب خصوصیات مردم خوزستان و کرمان را مایه افتخار و مباهات جوانان این استان ها و همه کشور دانستند و تأکید کردند: باید از این میراث نسلی و تاریخی برای جبران نقائص و عقب‌ماندگی‌های موجود، ساختن ایران و اثبات توانایی اسلام در اداره کشور استفاده کنیم.

#کرمان_سرباز_ولایت

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب