پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:50:09 - جمعه 8 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
نهم دی‌ماه نشان داد دشمنان ما مایوس از شکست دادن انقلاب شدند
خطیب جمعه رابربا گرامیداشت یوم الله نهم دی‌ روز میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی، روز خداست نهم دی‌ماه نشان داد دشمنان ما مایوس از شکست دادن انقلاب شدند.به برکت نهم دی‌ بسیاری از معارف اسلامی بازخوانی شد نسل سوم و چهارم ما با معارف انقلاب و گذشته افراد آشنا شدند این است که میگوییم نهم دی‌ نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک میلاد باسعادت صدیقه دوعالم حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به‌عنوان الگوی معرف، دانش، عبادت، زهد، خانه‌داری، جهاد و شهادت و تمام امتیازات و خصوصیات یک انسان والا و معصوم را در خود دارد.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم دنبال‌روی صدیقه دوعالم حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها باشیم و افتخار می‌کنیم فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را الگو و اسوه خود قرار بدهیم یک مأموریت مهم فرهنگی یافتن عناصر معرفتی و اخلاقی موردنیاز نسل جوان در وجود صدیقه دوعالم است.

امام‌جمعه رابر گفت: امیدوارم این مبانی معرفتی و اخلاقی از وجود صدیقه دوعالم را به دست آوریم نفس خود را با آن سرورت بخشیم تا بتوانیم تا صدیقه دوعالم الگوی خویش قرار دهیم بانوان و دختران جوان و نسل انقلابی ما کوشش کنند خودشان به آن ترسیمی که فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها از یک زن مسلمان معرفی می‌کند نزدیک و نزدیک‌تر کنند.

وی با تبریک و تهنیت شهادت سردار سیدرضی موسوی بیان کرد: سردار عزیزی که در چهارمین سالروز شهادت شهید سلیمانی به فرمانده شهیدش پیوست شهید سیدرضی موسوی بالاترین مقام مستشاری نظامی جمهوری اسلامی در سوریه در طول این سی‌سال گذشته از شکل‌دهندگان محور مقاومت است.

خطیب جمعه رابر گفت: بنا به گفته هم‌رزمان شهیدش رژیم جعلی صهیونیستی سالهای گذشته دوبار اقدام به ترور این مجاهد کرده بودند این ترور با اهداف توسعه عملیات در خارج نوار غزه توسط رژیم جعلی صهیونیست صورت گرفت.
وی عنوان کرد: تجربه نشان داده که هر زمانی رژیم صهیونیستی به بن‌بست می‌رسد کشورهای محور مقاومت را هدف قرار می‌دهد عملیات و برنامه‌ریزی برای ترور این سردار سرافراز اسلام به‌عنوان یکی از فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی در خاک سوریه نشان‌دهنده از این که جمهوری اسلامی ایران را وارد جنگ و ماجرا کند در همین راستا یک شخصیت بزرگی مثلی سردار موسوی مورد هدف ترور قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه رابر تصریح کرد: صهیونیست‌ها قریب به سه ماه در غزه درجا زده‌اند علاوه بر اینکه از حماس زیر فشار هستند می‌بینیم تحت‌فشار انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق هم قرار گرفتند دوست دارند بحران جنگ از نقطه آغاز شده به کشورهای دیگر مقاومت سرایت دهند می‌دانید صهیونیست‌ها قادر نیستند در چند جبهه مقاومت بجنگند رویارویی و توان مقاومت با چند جبهه مقاومت را ندارند.

خطیب جمعه رابر گفت: اول این ترورها هیچ تأثیری در عملکرد مقاومت به وجود نخواهد آورد و این رژیم جعلی تاوان این ترور و به‌شهادت‌رساندن هم‌رزمان شهید سلیمانی با رزمندگان مقاومت پس خواهد داد و به‌زودی از رزمندگان مقاومت سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به چهارمین سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج‌قاسم سلیمانی افزود: شعار چهارمین سالروز شهادت این عزیز دل ملت، شهید القدس نامیده شده است همان لقبی که اسماعیل حنیه در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی به‌عنوان ملت قهرمان فلسطین و رهبر ارشد حماس او را شهید القدس شهید در راه قدس نامید.

خطیب جمعه رابر گفت: اینکه او را شهید القدس می‌نامند علت آن است همه پیروزی‌های که کشورهای مقاومت و مردم قهرمان فلسطین به دست می‌آید علت شهید سرافراز سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی است.

وی افزود: امیدوارم در این مراسمات هفته مقاومت مثل همیشه مردم بصیر مشارکت گسترده‌ای داشته باشند، ۱۲ دی‌ماه با محوریت پیشکسوتان و همرزمان شهید در روستای گنجان،۱۳ دی‌ماه به محوریت عشایر استان کرمان در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها رابر و ۱۵ دی‌ماه به محوریت ایل سلیمانی در روستای خوشنام قنات ملک برگزار می‌شود باشد که شافع ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با گرامیداشت یوم الله نهم دی‌ روز میثاق امت با ولایت اظهار کرد: نهم دی، روز خداست نهم دی‌ماه نشان داد دشمنان ما مایوس از شکست دادن انقلاب شدند.به برکت نهم دی‌ بسیاری از معارف اسلامی بازخوانی شد نسل سوم و چهارم ما با معارف انقلاب و گذشته افراد آشنا شدند این است که میگوییم نهم دی‌ نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود باید مثل گذشته نهم دی‌ماه را گرامیداشت و باید در مجلس نهم دی‌ماه شرکت کرد و شرکت در این مجلس از جنس بصیرت افزایی و شعور است همین جا از همه ملت رشید و مردم زادگاه شهید سلیمانی دعوت می‌کنم در تجمع فردا روز شنبه راس ساعت ۱۰ در همین مکان برگزار میشود حضور بهم برسانیم.

خطیب جمعه رابرگفت: با این تجمع شعور، تبیین و بصیرت افزایی خود را و با امام امت تجدید میثاق داشته باشیم حضور ما قطعا دشمن را ناکام می‌گذارد.
وی خاطر نشان کرد: حضور در تجمع نهم دیماه آن فرمول و فنون دشمن برای براندازی انقلاب قطعا آنها را به زباله دان تاریخ می پیوندد و از بین می‌برد امیدوارم که در این گرامیداشت ۹ دی با شور انقلابی راس ساعت ۱۰ در این تجدید میثاق حضور گسترده ای داشته باشیم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب