پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:27:11 - شنبه 9 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری چهاردهمین مراسم گرامیداشت نهم دی در رابر
مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالروز یوم‌الله نهم دی‌ماه همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه مردم زادگاه سردار دل‌ها در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها رابر برگزار شد.

به گزارش صبح رابر؛ چهاردهمین سال مراسم گرامیداشت نهم دی با تجمع در ساعت ۱۰ صبح در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها رابر آغاز شد.

 بر روی پلاکاردهایی که شرکت‌کنندگان در دست دارند، نوشته شده است: «۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت»، «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت»، «حمایت از ولایت رمز نجات ملت»، «مطیع امر رهبریم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه‌گر» و…،
 سرود «سلام فرمانده» به همراه برخی دیگر از شعارهای انقلابی از بلندگوی مسجد مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها پخش می‌شود.
 شرکت‌کنندگان در مراسم ۹ دی پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند. چرا که به فرموده شهید القدس شهید سلیمانی بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.
 
 شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی از قبیل «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ برگ اسرائیل» و «مرگ برگ انگلیس»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت دیگر است»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» و…. در برگزاری این مراسم همراهی می‌کردند
 
سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در این تجمع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با گرامیداشت این روز گفت: هرچند در فتنه ۸۸ قریب ۸ ماه شرایط بسیار خسارت آفرین بود، اما منجر به شکل‌گیری بصیرت ماندگار شد.
 
 وی افزود: ازاین‌جهت ۹ دی را گرامی می‌داریم که یک‌بار دیگر مردم پیوند خود را با انقلاب و رهبر معظم انقلاب نشان دادند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام انتخابات توطئه‌هایی را طراحی و دنبال کردند، اما در سال ۸۸ این مسئله با طراحی چندماهه دشمنان خارجی و همراهی مزدوران داخلی شدیدتر دنبال شد و یک فتنه عظیم به راه انداختند به‌نحوی‌که بسیاری از افرادی که دل در گرو انقلاب داشتند هم دچار سردرگمی شدند.
 
 وی، با بیان اینکه نهم دی‌ماه ایستگاه پایانی فتنه آمریکایی اسرائیلی بود، خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه روزی بود که مردم بابصیرت جمهوری اسلامی ایران احساس وظیفه دینی کردند و با در خیابان آمدن عمل صالحی انجام دادند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب