پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:24:30 - سه شنبه 12 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی؛
همایش دختران تمدن‌ساز در رابر برگزار شد
به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همایش دختران تمدن‌ساز با همکاری حوزه مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها و بسیج دانش آموزی و آینده سازان درسالن سرداردلها باحضور مسئولان و سخنرانی حجتی یادگار هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

 به گزارش “صبح رابر“؛ همایش دختران تمدن‌ساز به عشق فرمانده شهید حاج‌قاسم در سالن سردار دل‌ها با تجدید عهد و پیمان با این شهید القدس برگزار شد.
 سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن خیرمقدم و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: به فرموده شهید سلیمانی؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی حرم است ما باید مدافع این حرم باشیم ما با دشمن‌شناسی و حجاب خود مدنظر داشته باشیم.
 وی افزود: امروز اگر می‌خواهیم دختر حاج‌قاسم و مورد عنایت حاج‌قاسم باشیم کافی است دشمن را خوب بشناسیم و حساسیت دشمن‌روی چادر شماست این چادر شما را یک مدافع حرم خیلی خوب در نزد حاج‌قاسم قرار می‌دهد.

 ۱۳ دی نشانی از اربعین امام حسین علیه‌السلام است
 
 سرهنگ حجتی یادگار هشت سال دفاع مقدس نیز در مراسم همایش دختران تمدن‌ساز گفت: این جلسات این روزها خیلی برگزار می‌شود؛ اما من می‌خواهم حاج‌قاسم در یک شعر خلاصه کنم و بگویم حاج‌قاسم چرا مکتب شد.
 وی ادامه داد: الهی عاشقم عاشق ترم کن، عشقت آتشی بر پیکرم کن، بسوزان تارو پودرم را زهستی، نگاه و لطف بر خاکسترم کن
 حجتی گفت: حاج‌قاسم خلاصه همه شهدا شد از درب سوخته حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تا شهدایی که این روزها به شهادت می‌رسند چون نشانی از علی‌اکبر امام حسین علیه‌السلام، ابوالفضل علیه‌السلام و همه شهدا حتی از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله در حاج‌قاسم یک نشانه وجود دارد.
 وی عنوان کرد: امروز می‌خواهم بگویم حاج‌قاسم آن‌قدر باخدا زیبا معامله کرد که اربعین را در کرمان آورد.
 حجتی گفت: ۱۳ دی نشانی از اربعین امام حسین علیه‌السلام است، حاج‌قاسم آن‌قدر زیبا زندگی کرده که آنجایی که معراج شهدا و بچه‌های لشکر ۴۱ ثارالله را می‌آوردند امروز گنبد امام حسین علیه‌السلام ساخته می‌شود.
 وی افزود: حاج‌قاسم آن‌قدر زیبا زندگی کرده و تابع و مطیع و اطاعت‌پذیری‌اش بالابود خدا همه شخصیت‌های عالم را سر قبرش می‌آورد دیروز آدم یکی از بچه‌های ترکیه‌ای او خاک‌پای یکی از زائران حاج‌قاسم برای ترکیه می‌برد که ترکیه تبرک شود.
 حجتی تصریح کرد: کسی باخدا معامله کند قاسم سلیمانی می‌شود و قاسم سلیمانی می‌شود عصاره انقلاب اسلامی.
 وی خاطرنشان کرد: اگر گل محمدی دیده باشید از آن گلاب و از گلاب اسانس می‌گیرند اسانس انقلاب اسلامی حاج‌قاسم سلیمانی است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب