پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:50:38 - چهارشنبه 13 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش مادران قهرمان‌پرور در رابر برگزار شد
همایش مادران قهرمان‌پرور در رابر با حضور باشکوه مادران شهدای شهرستان رابر در سالن صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 به گزارش صبح رابر؛ تقارن چهارمین سالگرد شهادت شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی با ولادت باسعادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) و روز زن در همایش مادران قهرمان‌پرور با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر، رئیس بنیاد شهید رابر و جمعی از مسئولین شهرستان از مقام مادران قهرمان‌پرور رابر تجلیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه را بر در جمع مادران قهرمان‌پرور شهرستان گفت: شیوه تربیتی حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) تربیت حماسی است که شما مادران شهدا به حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) اقتدا کردید.

وی افزود: تربیت حماسی شما فرزندان برومندی بود که در بهشت موعود خدا در جوار پروردگار عالم روزی می‌خورند.

امام‌جمعه رابر با اشاره به اینکه بافضیلت‌ترین و شریف‌ترین مرگ دست‌یافتن به مدال شهادت است گفت: شما مادران شهدا یک ودیعه الهی هستید که خداوند متعال در زمین رابر این نعمت عظمی را در اختیار مردم قرار داده است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تربیت حماسی شما مادران با الگوگیری از حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) نعمت بزرگی است که خدا این نعمت را به هرکسی عطا نمی‌کند.

وی افزود: شهادت مدالی است که خدا در قرآن از آن به نیکی یاد کرده است.

امام‌جمعه رابر در پایان گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و مادر گران‌قدرشان گفت: مادر سردار دل‌ها نیز با تاسی از حضرت زهرا فرزند برومندی همچون حاج‌قاسم را تربیت کرد که مکتب ساز شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب