پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:08:05 - سه شنبه 19 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خادم الرضا سید میثم حسینی سومین شهید شهرستان رابر در حادثه تروریستی کرمان به خیل شهدا پیوست
با شهادت خادم‌الرضا سید میثم حسینی هنزا یکی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان شمار شهدای این جنایت تروریستی کرمان به ۹۳ نفر رسید.

 به گزارش “صبح رابر”؛ شهید سید میثم حسینی نود و سومین شهید حادثه تروریستی کرمان و سومین شهید رابر در حادثه تروریستی کرمان رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان بود که درگذشته نسبت به دریافت کارت اهدای عضو اقدام کرده بود.
 این شهید همچنین از خادمین حرم مطهر امام هشتم عَلیُّ بْنُ موسی‌الرضا (علیه‌السلام) بوده است و صبح امروز اعضای پیکر شهید میثم حسینی در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان اهدا شد.
 کلیه‌های این شهید بزرگوار قرار است به دو بیمار در کرمان اهدا شود و کبد او برای پیوند به بیماری در شهرستان شیراز منتقل می‌شود.
 پیمان کارنما، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این‌که این بیمار از ابتدا در icu بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بستری بوده است، توضیح داد: ۱۶ دی‌ماه اعلام شد که این بیمار دچار سطح هوشیاری سه شده و ۱۷ دی‌ماه بیان شد که پزشک معالج این بیمار او را کاندید اهدای عضو تشخیص داده است.
 وی ادامه داد: بلافاصله بعد از اطلاع داده شده، مراقبت‌ها و دستورات لازم برای تأیید مرگ مغزی انجام شد و یک تیم ۵ نفره، هر یک از اعضای تیم جداگانه تایید مرگ مغزی کردند در نتیجه با خانواده صحبت شد و خانواده پذیرفتند تا اهدای عضو انجام شود.
 مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: قلب این شهید شرایط احیا را نداشت و تنها کبد و دو کلیه او برداشته می‌شود.
 کارنما توضیح داد: این عمل صبح امروز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان آغاز و این عملیات تا دو ساعت دیگر به پایان می‌رسد، کلیه‌های این شهید بزرگوار قرار است به دو بیمار در کرمان اهدا شود و کبد او برای پیوند به بیماری در شهرستان شیراز منتقل می‌شود.
 شهید حسینی ۴۰ساله دارد و دارای دو فرزند و اهل هنزا و ساکن کرمان بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب