پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:06:14 - چهارشنبه 20 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عاملان قتل جوان ۳۵ساله رابری بازداشت شدند
رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر از دستگیری ۳ متهم قتل جوان ۳۵ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش صبح رابر؛ شیخ زاهدی رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: طی تماس فردی ناشناس با پلیس ۱۱۰، بلافاصله نیروی انتظامی به محلی در اطراف شهر مراجعه کرده و فردی را در حالی که جراحات زیادی داشته ولی دارای هوشیاری بوده مشاهده می کنند.
وی افزود: مأموران پس از تنظیم صورتجلسه، فرد مجروح را ابتدا به بیمارستان امام ( ره ) شهرستان رابر و سپس به بیمارستان شهرستان بافت و پس از آن به یکی از بیمارستان های مرکز استان کرمان اعزام می‌کنند.
این مقام قضائی افزود: متاسفانه فرد مجروح در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد..
وی عنوان کرد: پس از واقعه پرونده قضایی تشکیل شده و دستورات لازم نیز جهت دستگیری متهمان صادر شد.
شیخ زاهدی اظهار داشت: با توجه به اینکه سه متهم پرونده از شهرستان رابر متواری شده بودند با اعطای نیابت قضایی ‌دستورات لازم جهت دستگیری آنان صادر شد.
وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی به شهرستان های اطراف اعزام شدند گفت: در نهایت کمتر از ۲۴ ساعت، هر سه متهم، توسط مأموران اعزامی دستگیر و به دستگاه قضایی شهرستان تحویل داده شدند و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.
رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر ضمن تشکر از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در دستگیری متهمان بیان داشت: در جهت احیای حقوق عامه و برقراری نظم و امنیت درشهرستان، دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با اخلال‌گران در نظم عمومی و به وجود آورندگان جرائم خشن برخورد می کند و حداکثر مجازات قانونی در انتظار آنان خواهد بود.
انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب