پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:26:12 - چهارشنبه 27 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابر شهر بدون شهردار
به گزارش ” صبح رابر” اکثر شهر های استان خیلی پیش از این کلید شهرداری ها را به دست منتخبان خود داده اند ولی در شهر رابر هنوز شخص خاصی انتخاب نشده است . انتخاب شهردار رابر از اولین جلسه شورا در دستور کار قرار  داشت که پس از بررسی طرح و برنامه پیشنهادی افراد […]

به گزارش ” صبح رابر” اکثر شهر های استان خیلی پیش از این کلید شهرداری ها را به دست منتخبان خود داده اند ولی در شهر رابر هنوز شخص خاصی انتخاب نشده است .

انتخاب شهردار رابر از اولین جلسه شورا در دستور کار قرار  داشت که پس از بررسی طرح و برنامه پیشنهادی افراد مختلف پست شهرداری رابر در جلسه رسمی پس از انجام رأی گیری علی خدادادی با کسب اکثریت  آرای اعضا شورا به عنوان شهردار رابر انتخاب شد.

که پس از گذشت دو ماه  از انتخاب شهردار  هنوز شخصی به عنوان شهردار رابر منصوب نشده است .

امروز شهرداری رابر با مشکلاتی نظیر بدهی های گذشته  شهرداری، پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری، توسعه سرمایه گذاری در مدیریت شهری، نداشتن درآمد پایدار  و خیلی از مسائل دیگر مواجه است.

شنیده های حاکی از آن برخی منتظر استاندار جدید بودند تا با معرفی فرماندار،  فردی با گرایش فرماندار  به عنوان شهردار معرفی کنند! در صورت صحت این خبر باید از همین حالا فاتحه خدمت صادقانه را در شهرداری خواند، زیرا این حرکت بر خلاف شعارهای انتخاباتی آن ها که دال بر عدم سیاسی کاری بود، می باشد همچنین باعث شده کسی میل به شهردار شدن نداشته باشد  .

مردم تا کی باید در انتظار شهردار بماند؟

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب