پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:57:13 - جمعه 22 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر :
پاسخ انتقام سخت با رأی اکثریت در انتخابات است
خطیب جمعه رابر گفت: مردم بصیر کشور ما درخواست انتقام سخت از عوامل اصلی جنایت آمریکا و اسرائیل و هم پیاده‌نظام‌های آنها داعش دارند مردم نیز با مشارکت گسترده و بی‌نظیر در انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ سخت در پای صندوق رأی خواهند داد.


به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: قرآن کریم یکی از اسامی قیامت را روز حسرت نامیده است، حسرت یعنی ندامت، پشیمانی و تعصب خوردن بر چیزی انسان به هر دلیلی به آن نرسیده یا آن را ازدست‌داده است.


 وی، با تبریک فرارسیدن ماه رجب افزود: ماه رجب، ماه بسیار عظیمی است عظمت ماه رجب به‌واسطه اموری در این ماه واقع شده است؛ لذا عبادت در این ماه با عبادت در ماه‌های دیگر تفاوت دارد.
 
 خطیب جمعه رابر، با بیان ماه ولایت و نبوت عنوان کرد: آغاز این ماه مقارن با ولادت باسعادت امام محمدباقر علیه‌السلام، روز سوم این ماه مصادف با شهادت امام هادی علیه‌السلام، ۱۳ رجب مصادف با ولادت باسعادت سید مظلومان عالم حضرت علی علیه‌السلام و ۲۷ رجب روز مبعث هم ماه ولایت و نبوت است.
 
 وی با بیان اینکه این ماه در بین جامعه ما تبیین و سنت حسنه اعتکاف خواند و افزود: این سنت حسنه اعتکاف از برجسته‌ترین و مهم‌ترین توصیه‌های دینی است که امامان معصوم به این سنت حسنه اعتکاف اهتمام می‌ورزیدند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: اعتکاف دارای آثار معارف ناب فرهنگی و اخلاقی است امیدوارم بتوانیم در این سه روز معتکف شویم این آثار ناب را کسب کنیم و برای تمام لحظات این معارف در وجودمان بدرخشد.
 
 وی، با دعوت از جوانان در مراسم فرهنگ ناب اعتکاف یادآور شد: عمر خود را با این معارف با شرکت در سنت حسنه اعتکاف بیمه کنیم.
 
 خطیب جمعه رابر بیان کرد: ستاد اعتکاف مقدمات اعتکاف را فراهم کرده که بتوانیم از معارف فراوان و آثار بابرکت اعتکاف بهره لازم ببریم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی کرمان که منجر به‌شهادت‌رسیدن ۹۵ نفر از زائران شهید سلیمانی شد گفت: داعش حملات تروریستی را افزایش داده و یار کمکی رژیم غاصب اسرائیل شده است و با انتحاری و ترور در کشورهای مقاومت و فلسطین می‌خواهند افکار عمومی جهانی از تداوم نسل‌کشی منحرف کنند زن و کودک بیگانه در غزه زیر چتر بمب‌های آنان پرپر می‌شوند و در مسیر عملیات محور مقاومت سنگ‌اندازی می‌کنند.
 
 وی ادامه داد: داعش می‌خواهد کشورهای مقاومت مشغول بحران داخلی شود داعش در راستای تل‌آویو حرکت کرده و یار کمکی منافع تل‌آویو شده است.
 
 خطیب جمعه رابر هدف از این ترور زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان اول اینکه القای ناامنی در جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: امتیازات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد امنیتی که از سال ۱۳۶۸ تاکنون در دنیا می‌درخشد گروهک‌های تروریستی از این امنیت کامل ما نالان هستند گاهی با حملات تروریستی می‌خواهند امنیت را زیر سؤال ببرند.
 
 وی هدف دیگر امنیتی‌سازی فضای جامعه تأثیر بر مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برشمرد و گفت: هدف اصلی دشمن اینکه امنیت داخلی ایران را خدشه‌دار کند حملات تروریستی در کرمان القای ناامنی در ایران که مردم در انتخابات دچار تردید شوند.
 
 خطیب جمعه رابر ابراز کرد: مردم بصیر کشور ما درخواست انتقام سخت از عوامل اصلی جنایت آمریکا و اسرائیل و هم پیاده‌نظام‌های آنها داعش دارند مردم نیز با مشارکت گسترده و بی‌نظیر در انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ سخت در پای صندوق رأی خواهند داد.
 
 وی اظهار کرد: انتقام سخت از دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای و حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یک تودهنی محکم به دشمنان انقلاب اسلامی ایران خواهند زد.
 
 
 خطیب جمعه رابر بخشی دیگر از این انتقام سخت مربوط به سربازان گمنام و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران که در دستور کار قراردارد و کام مردم به آن انتقام سخت هم شیرین می‌شود.


 وی همچنین از بصیرت مردم و خدمات شبانه‌روزی نیروهای امنیتی در زادگاه شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.


 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب