پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:15:57 - چهارشنبه 20 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیلم؛
پرچم حرم رضوی مرهم خانواده شهیده فاطمه پرنده کام شد
هم‌زمان با هفتمین روز شهادت اولین شهیده زن شهرستان را بر در ترور گلزار شهدای کرمان با حضور خادم‌یاران و یاوران کانون خدمت رضوی شهرستان رابر پرچم حرم رضوی مرهم خانواده شهیده فاطمه پرنده کام شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ علی‌حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر از برگزاری مراسم چهارشنبه رضوی به یاد اولین شهیده زن شهرستان رابر در حادثه ترور گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: به مناسبت هفتمین روز شهادت شهیده فاطمه پرنده کام اولین شهیده زن شهرستان رابر با حضور خادم‌یاران و یاوران رضوی شهرستان رابر همراه با پرچم متبرک رضوی در خانه پدری یاد و خاطره این شهیده والامقام را گرامی داشتند.
وی افزود: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است چرا که دشمنان مکتب شهید سلیمانی از زائرانش هم می‌هراسند.
منتظری با اشاره به سبک و سیره زندگی این شهیده بزرگوار گفت: شهیده فاطمه پرنده کام اولین شهیده زن شهرستان رابر در روز مادر در راه و مسیر مکتب شهید سلیمانی به شهادت رسیدند که این افتخار نصیب هر فردی نمی‌شود.
وی بیان کرد: از فرهنگ خادم‌الرضا شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی گسترش فرهنگ رضوی بر مبنای سبک زندگی ایرانی‌اسلامی است و عطر پرچم رضوی را مرهمی بر این داغ برشمرد.
از برنامه‌های مراسم چهارشنبه رضوی ذکر تلاوت نورانی قرآن کریم، سخنرانی علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر، خواندن زیارت‌نامه و اهدای هدیه به نیابت از این شهیده به مادر بزرگوار شهیده فاطمه پرنده کام به مناسبت روز مادر و زن بود.


انتهای خبر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب