پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:32:22 - یکشنبه 17 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیدار فرماندار رابر با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان
فرماندار رابر با همراهی معاونت عمرانی فرمانداری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صبح رابر؛ حسین آقاملایی فرماندار رابر در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که در این نشست نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت گفت: باتوجه‌به اینکه اکثر ادارات شهرستان رابر در ساختمان استیجاری مستقر هستند تکمیل فاز اول مجتمع اداری شهرستان رابر کمک شایانی به مستقل شدن ادارات رابر می‌کند که لازمه آن تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه و همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و راه و شهرسازی را می‌طلبد.


وی افزود: پروژه جاده مستقیم رابر به کرمان از مهم‌ترین مطالبات مردم زادگاه شهید سلیمانی است که با پیگیری‌های انجام شده عملیات به‌زودی آغاز خواهد شد و در این زمینه همکاری و همراهی ادارات مربوطه استانی را می‌طلبد.
فرماندار رابر با اشاره به پروژه کمربندی شهر رابر که در سال ۸۸ آغاز شد و قسمتی از کار و ابنیه انجام شد که باتوجه‌به حذف کد این پروژه نیمه‌تمام رها شده و کارهای انجام شده در حال تخریب است و لازم است مجدد کد پروژه فعال شود.
در این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: سعی می‌کنیم جهت تکمیل مجتمع اداری شهرستان رابر اعتبار لازم را در سال جاری و نهایتاً ابتدای سال ۱۴۰۳ تخصیص شود و اولین مجتمع اداری استان در شهرستان رابر به بهره‌برداری برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود: جهت احداث جاده مستقیم رابر – کرمان و فعال‌سازی کد پروژه کمربندی شهر رابر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و این مدیریت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب