پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:15:31 - یکشنبه 17 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
چهارمین همایش دو امدادی رهروان مکتب از گلزار شهدا قنات ملک تا گلزار شهدا کرمان
به مناسبت چهارمین سالگرد شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی و محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدا کرمان، چهارمین همایش دو امدادی رهروان مکتب با حضور ۴۰ دونده مدال‌آور استانی طی مسافت ۲۰۰ کیلومتری از گلزار شهدا قنات ملک و مزار والدین سردار دل‌ها تا گلزار شهدا کرمان پایان یافت.

به گزارش “صبح رابر“؛ پیمان نصیری رئیس کمیته ورزش فدراسیون روستاهای دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این همایش از برگزاری چهارمین همایش دو امدادی رهروان مکتب حاج‌قاسم خبر داد و گفت: ۴۰ نفر از دومیدانی رئیس کاران مدال‌آور استان پس از قرائت فاتحه بر مزار والدین سردار دل‌ها و ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای قنات ملک مسیر ۲۰۰ کیلومتری گلزار شهدا قنات ملک تا گلزار شهدا کرمان را می‌پیمایند.
وی افزود: این مدال‌آوران استانی فردا با حضور بر مزار سردار دل‌ها با آرمان‌های این شهید والامقام و سایر شهدا تجدید پیمان می‌کنند. نصیری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهدا حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان گفت: امسال یکی دیگر از انگیزه‌های این گروه ۴۰نفره باتوجه‌به اتفاق اخیر گلزار شهدا کرمان و به‌شهادت‌رسیدن جمعی از هم‌وطنان ارسال پیام ورزشکاران به تروریست‌ها و صهیونیست‌هاست که ورزشکاران همیشه پای‌کار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و اگر شما می‌خواهید با این‌گونه اقدامات مردم از ارزش‌ها فاصله بگیرند از همین‌جا اعلام می‌کنیم ما مصمم‌تر از همیشه پای‌کار شهدا و آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم.
وی همچنین در واکنش به توییت علی کریمی گفت: این کار بی‌انصافی و دور از معرفت بود؛ چون همه این مردم روزی طرف‌دار و مشوق او بودند.
وی با اشاره به اینکه این قبیل ورزشکاران گمراه شدند گفت: راه ایشان را از سایر ورزشکاران جدا می‌بینیم و ما همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب