پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:54:21 - چهارشنبه 13 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
گردهمایی عشایر استان در رابر
به مناسبت چهارمین سالگرد شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی عشایر استان کرمان در سوگ عشایر زاده دلیرشان در مسجد مصلای بزرگ رابر گرد هم آمدند.

به گزارش صبح رابر؛ به مناسبت چهارمین سالگرد شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی عشایر استان کرمان در سوگ عشایر زاده دلیرشان در مسجد مصلای بزرگ رابر گرد هم آمدند.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور در این مراسم با تسلیت شهادت سردار دل‌ها به ارادت قلبی حاج‌قاسم سلیمانی به حضرت زهرا (س) و جایگاه زن اشاره کرد و گفت: بنیاد حیات بر مبنای وجود حضرت زهرا (س) است.
علی سلاجقه گفت: سرزمین رابر روستای قنات ملک سرزمین افتخارات است مردم به‌ویژه عشایر قهرمان ثابت کردند بر اساس سیره عملی پیامبر اکرم (ص) و مکتب امامین انقلاب نیروهایی مثل حاج‌قاسم پرورش و تحویل بشریت می‌دهند.
وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و حضور شما مردم ولایت‌مداری در انتخابات با انتخاب افراد اهل‌فن و ولایت‌مدار مهر تأییدی بر خدمات نظام جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر با تسلیت شهادت اسطوره مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی گفت: حاج‌قاسم به‌واسطه ایمانش محبوب ذات الهی پسردار دل‌ها شد.
همچنین رونمایی از دو کتاب موج جنون و اشک انتظار نوشته منتظری شاعری برجسته رابری و مداحی حاج جواد حسین‌خانی از برنامه‌های پایانی این مراسم باشکوه بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب