پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:32:47 - پنجشنبه 14 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
مزار سردار دل‌ها ساعت ۱:۲۰ به عطر ۲۴ هزار شاخه گل نرگس عطرآگین شد
مزار سردار دل‌ها ساعت ۱:۲۰ به عطر ۲۴ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از ۲۴ هزار شهید خوزستان مزین کردیم

به گزارش صبح رابر؛ مسئول کاروان گل نرگس خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به بوسه بسم‌الله و ذکر شریف سلام کاروان گل نرگس به نیابت از ۲۴ هزار شهید خوزستان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی ۲۴ هزار شاخه گل نرگس به کرمان آورده و مزار سردار آسمانی را ساعت ۱:۲۰ شب به عطر گل‌های نرگس عطرآگین کرد.

وی با اشاره به روز ورود سردار دل‌ها در بیمارستان نفت اهواز و معطر شدن تابوت شهدای عزیز به گل‌های نرگس افزود: چون روز مادر است یکبار دیگر آمدیم به این روستا و خواستیم دل سردار را شاد کنیم و ما به نیابت از سردار گل هدیه کنیم به قبر مادر بزرگوارشان.

این مسئول عنوان کرد: همان‌گونه ما تلاش کردیم دل سردار را شاد کنیم سردار هم ان‌شاءالله از شفاعت خودشان ما را بهره‌مند کند.

وی با اشاره به‌روز حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: دقیقاً ما در گلزار بودیم این اتفاق حادث شد و دو بمبی که منفجر شد این صدای موج انفجار همه دوستان را فراگرفت و ما از آخرین نفراتی بودیم که گلزار را ترک کردیم در آن لحظات بیم و هراس شعار می‌دادیم و نماز مغرب و عشا نیز به جماعت اقامه شد.

مسئول کاروان گل نرگس خوزستان اظهار کرد: یک روحیه بسیار قوی انرژی بسیار بالا فریاد همه انتقام، انتقام بود امیدوارم مسئولین، سرداران و فرماندهان نظامی و انتظامی آنچه که به مصلحت و راهبردهای نظامی و امنیتی مملکت هست آن‌گونه انتقام بگیرند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب