پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:32:33 - جمعه 29 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم و تکلیف شرعی است
خطیب جمعه رابر گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم، هم تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی است مردم عزیز و همیشه در صحنه زادگاه شهید سلیمانی با آن وحدت و حضور همیشگی در ۱۱ اسفند انتخابات باشکوهی رقم خواهند زد و به این سخن مقام عظمای ولایت جامعه عمل خواهیم پوشاند.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک ولادت باسعادت امام جواد علیه‌السلام و ۱۳ رجب ولادت باسعادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام این روز به نام پدر نام‌گذاری شده، گفت: لازم می‌دانم به همه پدرانی که الگوی عملی و رفتاری آنها امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام تبریک و تهنیت عرض کنم.
 
 وی، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین اجلاس ائمه جمعه کشور در ماه ملکوتی رجب و تجدید میثاق با امام مقاومت در فضای کاملاً صمیمی با بیان رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: در ابتدای سخن مقام معظم رهبری ائمه جمعه را موظف کردند حامی پیام سلام به شما مردم ولایتی عزیزان همیشه در صحنه مهمانان آدینه نمازجمعه باشیم و از خداوند منان می‌خواهیم دوران انقلاب و نظام اتصال به حکومت جهانی مهدی موعود پیدا کند.
 
 وی افزود: مقام عظمای ولایت فرمودند: حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم، هم تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی است مردم عزیز و همیشه در صحنه زادگاه شهید سلیمانی با آن وحدت و حضور همیشگی در ۱۱ اسفند انتخابات باشکوهی رقم خواهند زد و به این سخن مقام عظمای ولایت جامعه عمل خواهیم پوشاند.
 
 خطیب جمعه رابر بیان کرد: باتوجه‌به اینکه زادگاه شهید سلیمانی ییلاقی است تعداد صندوق‌ها افزایش داشته باشد تا مردم به آن حق وظیفه خود ادای دین کنند.
 
 وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران گفت: با آتش‌زدن مقر تروریستی داعش و موساد گروه تروریستی جیش‌الظم در سه کشور مورد این شلاق‌های موشکی سپاه پاسداران قرار گرفتند این نوعی انتقام سخت از آن قاتلان هم‌وطنان زن و کودک و مرد با این دو بمب انتحاری شربت شهادت نوشیدند؛ بود.
 
 امام‌جمعه رابر گفت: سپاه پاسداران در انتقام حملات تروریستی عملاً رژیم جعلی اسرائیل در ردیف داعش به‌عنوان تروریست معرفی کردند هم‌زمان در دو کشور وارد عملیات شود و مقر تروریست‌ها چهره داعش در یک‌زمان واحد این پایگاه تروریستی مورد هدف قرار داده اجرای این دو عملیات از ویژگی خاص این دو عملیات شاید در فاصله کمتر از پنج دقیقه هدف واحد حمله موشکی قرار گرفتند.
 
 وی افزود: در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده شد وقتی نیروهای سپاه پاسداران از جنوب خوزستان مقر موساد با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر قرارداد این معنا و پیام دارد ما می‌توانستیم از کرمانشاه و آذربایجان غربی آنها را مورد حمله قرار دهیم.
 
خطیب جمعه رابر عنوان کرد: مقامات صهیونیستی بداند اگر منافع جمهوری اسلامی ایران، جان مردم با حملات تروریستی تهدید شود شلاق‌های موشکی بالستیک تل‌آویو را مورد هدف قرار خواهند داد و رژیم صهیونیستی برای همیشه نابود خواهد شد.

 وی با بیان اینکه دست برتر از آن پاسداران و خون شهداست گفت: این عملیات ثابت کرد هیچ جای امنی برای تروریست‌ها وجود ندارد در منطقه هیچ جای امنی برای آنها وجود ندارد اگر به حرکات کور تروریستی ادامه دهند مقابل موشک‌های برد برد ایرانی، به دام این موشک‌ها گرفتار و به سزای عملشان خواهد رسید سزای عمل آنها شلاق‌های موشکی بالستیک خواهد بود.


 وی گفت: این مردم سلاح عملی دارند خون‌ها در مقابل این نظام ریخته شده ایران اسلامی به قدرت رسیده از این حملات خون تروریستی بخشی از انتقام سخت که هم پیام رهبر و سربازان ولایت جامعه عمل پوشاندند.
 
 امام‌جمعه رابر گفت: بخش دوم انتقام سخت به حضور گسترده مردم ولایت‌مدار در پای صندوق‌های رأی است که به فضل الهی مردم دشمن مطرود را ناکام خواهید گذاشت و انتخابات پرشور در جای‌جای ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند به نمایش خواهیم رساند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب