پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:50:43 - سه شنبه 26 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر:
لزوم انتصاب افراد باتجربه مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد
فرماندار رابر بر لزوم انتصاب افراد باتجربه به‌عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد تأکید و گفت: این مهم نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی هم هست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح رابر”؛ به نقل از شبستان، حسین آقاملایی، سه‌شنبه (۲۶ دی) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با وی؛ بر لزوم انتصاب افراد باتجربه به‌عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد تأکید و بیان کرد: این مهم نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی هم هست.

 فرماندار رابر با بیان اینکه در این راستا می‌توان از ظرفیت جوانان در اطراف مسجد استفاده کرد؛ گفت: کانون‌های مساجد شهرستان رابر باید فعال‌تر شوند تا جوانان از برنامه‌های آنها استفاده کنند.

 وی اظهار کرد: امروز فعالیت‌های فرهنگی مساجد در حالی کم‌رنگ شده است که نیاز جوان و نوجوان، اتصال به مسجد، کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج است.

 آقا ملایی قدمت فرهنگی شهرستان رابر به‌عنوان تنها شهر استان کرمان که مردم آن در زمان قاجار پرچم مشروطه‌خواهی داشتند را مورد تأکید قرارداد و افزود: این پرچم هم اکنون در موزه مجلس نگهداری می‌شود.

 وی افزود: روستاهایی در رابر داریم که مناسبت‌های تبلیغی سال مرتب برنامه دارند و یا روستایی که از سال ۸۴ دعای ندبه آن قطع نشده و همچنان برقرار است.

 فرماندار رابر به روستای “گُنجان” اشاره کرد که با ۷۰ نفر شهید؛ دومین روستای کشور است که بیشترین شهید را تقدیم کرده است.

 وی روستای “قنات ملک” زادگاه سردار دل‌ها را متعلق به شهرستان رابر دانست که قرار است به روستای گردشگری مقاومت تبدیل شود.

 علی مهدی‌خانی؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان هم گزارشی اجمالی از آخرین وضعیت کانون‌های مساجد استان داد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب