پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:23:38 - جمعه 29 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:
امروز روحانیت ایستاده در مقابل دشمن خداست
سردار حسین معروفی در جمع نمایندگان طلاب کشور گفت: امروز دشمن، اراده و ارادت ملت را هدف قرار داده است و باید «امام شناسی»، «دشمن شناسی» و «وحدت و تقریب» را در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین معروفی در دومین روز همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز روحانیت ایستاده در مقابل دشمن خداست؛ این دشمن با جسم ما کار ندارد؛ بلکه با عملیات روانی و جنگ ادارکی و شناختی در بستر فضای مجازی مشغول به فعالیت است و روحانیت می تواند در مقابل او بایستد.
وی ابراز داشت: دشمن شبانه‌روز برای ما برنامه داشته و می خواهند ما را شکست دهند، اما هوشمندی ملت ایران سبب شده دشمن همچنان شکست خورده این میدان باشد و نقشه آنان نقش بر آب شد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان ساخت: یکی از خروجی های این نظام، ایمن سازی نظام است و ما توانستیم پیروز میدان باشیم.
سخنران این جلسه بیان داشت: دشمن می‌داند که نمی تواند ورود سخت به ایران داشته باشد و امروز زمین، دریا و هوا برای دشمن این کشور مسدود است و دشمن با نامردی و عملیات انتحاری به مقابله با ما آمده است؛ اما باید بداند اگر از هر کجا حماقت کند، همان مکان را گورستان او خواهیم کرد.
سردار معروفی اظهار داشت: امروز دشمن، اراده و ارادت ملت را هدف قرار داده است و باید «امام شناسی»، «دشمن شناسی» و «وحدت و تقریب» را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی ابراز داشت: وحدت، تولید قدرت برای نظام و انقلاب است و در حال حاضر، از آب و نان واجب تر است؛ چراکه دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اهل سنت محب نظام، کشور و انقلاب بوده و با وهابیت و سلفیت متفاوت است و باید این تفاوت را برای دیگران تشریح کرد و جلوی سوء استفاده ها را گرفت.
سردار معروفی در بخش دیگر از سخنان خود به بیان نکاتی پیرامون شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: آنچه شهید حاج قاسم سلیمانی را زیبا کرد، اندیشه زیبای حاج قاسم بود که او را به این جایگاه رسانده است.
وی با اشاره به اینکه امروز شهید سلیمانی یک فرصت برای نظام است، بیان داشت: دشمن به دنبال زدن یک شخصیت تراز ایران اسلامی بود تا فراموش شود؛ اما شهادت ایشان، دلها را زنده کرد و فقط ۲۵ میلیون نفر در تشییع پیکر ایشان شرکت کردند و اگر پیکر ایشان به سایر استان ها می رفت، رقم بسیار بالاتر بود و امروز تصویر ایشان در منازل شیعه و سنی نصب شده است.
سردار معروفی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی محصول نظام و انقلاب و محصول تربیت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب است و این شهید، ولایت‌باوری را در عمل نشان داد.
وی ابراز داشت: ما به دنبال تکثیر حاج قاسم سلیمانی هستیم؛ نه تولید فرمانده سپاه قدس یا تولید نیروی سپاه قدس و باید حاج قاسم ها برای این کشور ساخته شوند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان ساخت: وقتی رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی را «مکتب» اعلام کرده اند، نباید فقط خاطره این شهید والامقام بیان شود؛ بلکه باید نظام های این مکتب تولید شده و بر اساس آن کار کرد.
سخنران این جلسه یکی از نظام های مکتب حاج قاسم را نظام ولایی عنان کرد و بیان داشت: نظام ولایی حاج قاسم، ولایت‌پذیری نیست؛ بلکه ولایت‌باوری است؛ نظام ولایت باوری یعنی منتظر فرمان و فتوای ولی فقیه نباشیم؛ بلکه ببینیم چه چیزی مدنظر ایشان است و مطابق با همان عمل کنیم.
سردار معروفی اظهار داشت: برخی به حاج قاسم می گفتند سوریه زمین سوخته است و به ایران برگرد؛ اما ایشان می دانست که چه چیزی مدنظر مقام معظم رهبری است و ایستاد و داعش را از سوریه بیرون کرد تا حرف ولی فقیه بر روی زمین نماند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی ۴ ماه قبل از شهادت، بیت الزهرای کرمان را وقف کرد و ایشان در صفحه آخر این موقوفه نامه می نویسد: این بیت الزهرا موقوفه صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است؛ هر کس منبر و روضه و مرثیه می خواند، باید محب اهل بیت (ع) و محب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای باشد که نشان دهنده ولایت‌باوری ایشان است و با این موقوفه نامه، برخی از افرادی که راه را کج رفته بودند، برگشتند و توبه کردند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب