پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:02:45 - پنجشنبه 28 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم باید در فکر خلق حماسه اقتصادی باشند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران با ظرفیت های فوق العاده ای که دارد هیچ نیازی به قدرت های استکباری ندارد و با ایستادگی بر ظرفیت های داخلی می تواند کشور را اداره کرده و به پیشرفت برساند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج […]

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران با ظرفیت های فوق العاده ای که دارد هیچ نیازی به قدرت های استکباری ندارد و با ایستادگی بر ظرفیت های داخلی می تواند کشور را اداره کرده و به پیشرفت برساند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، در هیئت عاشقان ولایت مرند که با حضور یک هزار سرگروه حلقه های صالحین شهرستان مرند برگزار شد گفت: شهید مفتح اولین اجتماعات مردم تهران را علیه طاغوت پهلوی راه اندازی کرد و هیمنه طاغوت را شکست.
نقدی با اشاره به صلابت و شهامت حضرت زینب سلام الله علیها اظهار داشت: بایستی در مقابل دشمن، شجاعتی زینب گونه داشت و در مقابل استکبار، زینب وار خطبه خوانی کرد. رفتار زینب کبری سلام الله علیها حجتی بر ماست که در مقابل استکبار حتی با دستان خالی در کاخ دشمن نباید ذره ای هراسید و کوتاه آمد حتی اگر همه با طاغوت بودند و تو زنی تنها بودی، باز هم باید بایستی و مقاومت کنی.

وی با اشاره به نفوذ بیداری در ملت های جهان تصریح کرد: ما اجازه نداریم در مقابل استکبار سر خم کنیم و کوتاه بیاییم بویژه آنکه امروز قدرت حقیقی و افکار عمومی حتی جنبش ۹۹ درصدی آمریکا از ما حمایت می کند و هواداران انقلاب اسلامی فراوانند لذا به هیچ وجه حق کوتاه آمدن و سازش را نداریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ایستادگی و مقاومت مردم را از ابتدای انقلاب اسلامی یادآور شده و ادامه داد: مردم عزیز ما نیز در سال های اول انقلاب اسلامی، بدون هرگونه امکاناتی در دورانی که همه کشورها علیه ما بودند و در مسایل علمی، سیاسی، فرهنگی و… عقب بوده و در انواع ترورها، تهدیدها و تحریم ها بودیم، ایستادگی و مقاومت کردیم و دشمن تا بن دندان مسلح و پیشرفته در تمام عرصه ها را شکست دادیم.

وی با اشاره به دستاوردهای مقتدرانه ی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در کشور چهار میلیون دانشجو و یکصد هزار استاد داریم، ماهواره به فضا می فرستیم، اتم را شکافته ایم و از ۵۲ کشور برای معالجه به ایران می آیند و علم و دانش و فناوری را در قله ها داریم و موشک هایی داریم که ناوهای هواپیمابر آمریکایی را دو نیم می کند؛ پس حتما باید ایستاد و در پیچ تاریخی که اضمحلال و زوال نظام سلطه به نقطه نهایی رسیده باید مقاومت کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با یادآوری سخن امام راحل که “آمریکا و اسرائیل اگر لا اله الا الله هم بگویند ما قبول نداریم چون می خواهند سر ما کلاه بگذارند” تاکید کرد: برخی با تغییر آب و هوا، حال سیاسی شان عوض می شود و می گویند “آمریکایی ها فلان حرف را بزنند تا اعتماد ما جلب شود” حال آنکه اباعبدالله علیه السلام با دشمن مذاکره کرد یا ابالفضل العباس علیه السلام با شمر مذاکره کرد، اما آیا حقانیت دشمن را اثبات کرد؟ یا آیا اعتماد به دشمن حاصل شد؟

وی با بیان اینکه امروز هم هر مذاکره ای را رهبری صلاح بدانند انجام می دهیم تصریح کرد: در عین حال “مرگ بر آمریکا” را تا دفن آمریکا ادامه می دهیم تا به مرگ نهایی برسند چرا که ذات آمریکا خبیث است و پرونده جنایتکاری اش سرشار از دزدی، غارت، آدمکشی، نسل کشی، جاسوسی و تجاوز به ملت ها حتی مردم خودش می باشد و انواع گروه های تروریستی و منافقین و بمبگذاران را برای کشتن افراد بی گناه آموزش می دهد.

سردار نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: یقینا به این کشور جنایتکار نمی شود اعتماد کرد و تنها راه، مبارزه همه جانبه با شیطان بزرگ است و راه دیگر استحکام ساخت داخلی نظام است.

وی با اشاره به آنکه دولت مردان متوجه دیپلماسسی هستند اظهار داشت: مردم باید در فکر خلق حماسه اقتصادی باشند و با استحکام ساخت درونی نظام و تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را بسازند و جامعه اسلامی الگو را بسازند چراکه چشم جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بر حل مشکلات جامعه و رفع موانع و معضلاتی همچون مواد مخدر، بیکاری و فساد توسط خود مردم تاکید نموده و بیان کرد: ملت ایران با ظرفیت های فوق العاده ای که دارد هیچ نیازی به قدرت های استکباری ندارد و با ایستادگی بر ظرفیت های داخلی می تواند کشور را اداره کرده و به پیشرفت برساند.

وی در همین رابطه تاکید کرد: کشورهایی که به استکبار دل خوش کرده و در جلب پشتیبانی غرب و آمریکا سعی و تلاش کردند در بدترین وضع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به سر می برند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در بخش دیگری از سخنانش یکی از مهمترین راه های ساختن جامعه ی الگو را امر به معروف و نهی از منکر دانسته و گفت: امام علی علیه السلام با آن شخصیت والا می فرمایند “همه نیکی ها حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر، نمی از اقیانوس نیکی هاست”.

وی با بیان اینکه برای اجرای این فریضه باید دیدگاهمان را عوض کنیم خاطرنشان کرد: تاکنون با نگاه به رساله های عملیه صرفا به شرایط وجوب مانند علم داشتن به معروف و منکر، احتمال تاثیر، احتمال عدم آسیب و… چشم دوخته و این فریضه را کنار گذاشته ایم در حالیکه امر به معروف و نهی از منکر را باید مانند نماز و روزه واجب بدانیم و در اجرای آن خود را مکلف دانسته و برای اصلاح وضع جامعه برنامه ریزی داشته باشیم.

سردار نقدی با اشاره به رسالت بسیجیان در اجرای این فریضه الهی تصریح کرد: پایگاه بسیج محله باید محله خود را عاری از زشتی ها و منکراتی چون رشوه خواری، ربا، دروغ، غیبت، فتنه گری و… نماید و محله ی اسلامی را بسازند که راه حل، امر به معروف و نهی از منکر است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب