پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:28:33 - چهارشنبه 4 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به همت حوزه مقاومت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها صورت گرفت:
برگزاری پیوند فاطمی ۱۳ زوج جوان رابری
هم‌زمان با اعیاد پرخیروبرکت رجبیه و در آستانه ولادت باسعادت مولای عاشقان امیرمؤمنان امام علی علیه‌السلام ۱۳ زوج جوان پیوند آسمانی خود را به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در سالن صالحین رابر جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح رابر”، هم‌زمان با اعیاد پرخیروبرکت رجبیه و در آستانه ولادت باسعادت مولای عاشقان امیرمؤمنان امام علی علیه‌السلام ۱۳ زوج جوان پیوند آسمانی خود را به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در سالن صالحین رابر جشن گرفتند.

این مراسم با خیرمقدم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شمس‌الدینی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر، مولودی‌خوانی رضا احمدی با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و مسئولین شهرستانی، باهدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان برگزار شد.
امام‌جمعه رابر در این جشن ضمن تبریک پیوند آسمانی زوج‌های جوان گفت: خوش‌خلقی سیمای انبیاست چرا که در روایات آمده؛ بدزبانی، خشونت و سوءظن کانون گرم خانواده را از بین می‌برد.
وی، با تأکید بر ضرورت تحکیم خانواده افزود: امیدوارم زندگی‌ها گرم و اسوه و الگو امیرالمؤمنین و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها باشد.

همچنین این مراسم همراه با هدایا و به‌قیدقرعه ۸ سفر زیارتی مشهد مقدس به زوج‌های جوان از طرف دفتر امام‌جمعه شهرستان اهدا شد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب