پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:08:31 - جمعه 6 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور گسترده در انتخابات پاسخ عملی به وصیت امیرالمؤمنین علیه‌السلام است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: استکبار جهانی در این دوران ۴۵ساله انقلاب، مکر و حیله خود را به کار بسته است ۱۱ اسفند دشمن، تحریم انتخابات در دستور کار قرارداده که این مردم شیعیان ناب امیرالمؤمنین به وصیت حضرت عمل می‌کنند و با حضور گسترده بار دیگر دشمن را ناامید و ناکام قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صبح رابر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به نامه ۴۵ نهج‌البلاغه گفت: چهار عامل محوری مؤمن واقعی تقوا، تلاش، کوشش، عفت‌ورزی، سداد و نفوذناپذیر است.
 
 وی با بیان اینکه اعتکاف از مصادیق ذکر است افزود: بهترین ذکر رعایت تقوای الهی، احترام به والدین، استغفار، گفتگو با پروردگار عالم است.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: قرآن یکی از اسما خود را ذکر معرفی کرده است در ماه عظیم رجب مؤمن از این ذکر نه غفلت و تغافلی داشته باشد، ذکرالله، یاد اهل‌بیت علیه‌السلام ذکر خداست.
 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با تسلیت فرارسیدن وفات حضرت زینب سلام‌الله‌علیها الگوی صبر و ایثار و مقاومت گفت: ماهیت علم لدنی بانوی اسوه می‌توان در راهکارهای علم لدنی جستجو کرد تقوا، اخلاص، محاسبه نفس، عمل به علم، زهد علت علم لدنی به‌خاطر این شاخصه‌هاست.
 
 
 وی، با تأکید بر الگوپذیری از این بانوی مقاوم و تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: رمز پیروزی ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأیید ویژه الهی نصرت و امداد غیبی برای مؤمن از مهم‌ترین چهارتایید برخوردار است این تایید ویژه الهی مخصوص حزب‌الله است.
 
 وی افزود: گروهی به سبب آرمان واحد با اتحاد کلمه گردهم‌جمع و تحت امر ولایت از خود مقاومت نشان می‌دهد ویژگی اصلی حزب‌الله ولایت‌پذیری کامل، اعتقاد به عالم برزخی و قیامت دارند و در حیات توحیدی زندگی می‌کنند.
 
 خطیب جمعه رابر با بیان اینکه از ویژگی حزب‌الله تولی و تبری است گفت: دشمنان خدا را دشمن و اصلی‌ترین رمز پیروزی حزب‌الله؛ نژاد، زبان و منطقه خاصی ندارد هر مؤمن مقاوم می‌تواند جزو حزب‌الله باشد.
 
 وی ادامه داد: این حزب‌الله رژیم جعلی صهیونیستی را با دستان خود نابود خواهند کرد.
 
 خطیب جمعه رابر، در خصوص انتخابات با بیان وصیت امیرالمؤمنین علیه‌السلام گفت: یار و کمک کار مظلوم و دشمن ظالم این استکبار جهانی باشید.
 
 وی عنوان کرد: ظالم استکبار جهانی در این دوران ۴۵ساله انقلاب، مکر و حیله خود را به کار بسته است ۱۱ اسفند دشمن، تحریم انتخابات در دستور کار قرارداده که این مردم شیعیان ناب امیرالمؤمنین به وصیت حضرت عمل می‌کنند و با حضور گسترده بار دیگر دشمن را ناامید و ناکام قرار خواهند داد.
 
 وی با اشاره به شورای‌عالی صلاحیت حداقلی بعضی نامزدها و صلابت حداکثری به دست مردم گفت: این بار با انتخاب نماینده‌ی که صلاحیت حداکثری دارد، شخصی پاک‌دست که بتواند از مشکلات ما دفاع کند و قدری از مشکلات برطرف شود.
 
 وی،همچنین با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در پنج مسجد شهرستان گفت: معتکفین امروز مهمان نماز آدینه هستند.

انتهای‌خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب