پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:28:27 - پنجشنبه 5 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیلم؛
عطر اعتکاف دهه هشتادی و نودی رابر با پرچم حرم رضوی متبرک شد
خادمیاران رضوی شهرستان رابر با حضور در مراسم اعتکاف، مسجد صاحب‌الزمان ویژه جوانان و نوجوانان دختر و مسجدالرضا ویژه جوانان و نوجوانان پسر مراسم ویژه آئین پرچم گردانی توسط کانون خادمیاران شهرستان و علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صبح رابر، علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر اظهار کرد: هم‌زمان با ولادت مولود کعبه حضرت علی علیه‌السلام خادمیاران رضوی عطر اعتکاف دهه هشتادی و نودی رابر با پرچم حرم رضوی متبرک کردند.
وی افزود: مراسم آئین اعتکاف در مسجد صاحب‌الزمان و مسجدالرضا که ۲۰۱ دانش‌آموز دختر و ۵۶ دانش‌آموز پسر تشکیل شده بود به رنگ و بوی امام رضایی عجین شد.
منتظری با اشاره به جایگاه خادمیاری در سطح کشور، استان و شهرستان و جذب خادمیار و یاور رضوی بین دانش‌آموزان معتکف جوان و نوجوان از آغاز فعالیت کانون خدمت رضوی جوانان و نوجوان در رابر خبر داد و گفت: دانش‌آموزان جوان و نوجوان می‌توانند با تکمیل‌کردن برگه ثبت‌نام عضو کانون خدمت رضوی جوانان و نوجوان شهرستان شوند.
وی، با بیان الگوگیری از حضور در مراسم اعتکاف خاطرنشان کرد: زمینه جذب معتکفین جوان و نوجوان به‌صورت یاور رضوی فراهم شد.
در پایان این مراسم جشن باشکوه که با مولودخوانی کربلایی علیرضا خواجه حسنی و دعای نزول باران رحمت الهی همراه بود بسته‌های نبات تبرکی و فرم‌پذیرش خدمت رضوی بین معتکفین دانش‌آموز توزیع شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب