پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:59:35 - جمعه 13 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام‌جمعه رابر:
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به استقلال سیاسی رسیده است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم و تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت: عزت‌آفرینی و عبرت‌آموزی از ابعاد شبهات انقلاب اسلامی با انقلاب و مبعث نبوی است. وی افزود: در زمان گذشته ایران حیاط‌خلوت آمریکا بود معادن ما با کم‌ترین قیمت خریداری […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم و تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت: عزت‌آفرینی و عبرت‌آموزی از ابعاد شبهات انقلاب اسلامی با انقلاب و مبعث نبوی است.

وی افزود: در زمان گذشته ایران حیاط‌خلوت آمریکا بود معادن ما با کم‌ترین قیمت خریداری می‌کردند همان بهای اندک را به ما پرداخت نمی‌کردند سر ما منت می‌گذاشتند به‌جای پول به ما سلاح می‌فروختند تا برای منافع آمریکا خرج شود.

خطیب جمعه رابر یادآور شد: امروز مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین حوادث بین‌المللی بدون مشارکت جمهوری اسلامی ایران حل نمی‌شود این عزت و کرامت است.

وی، روی‌آوردن به آموزه‌های جاهلیت را آفت انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مبعث پیغمبر از طریق روی‌آوردن به آموزه‌های دوران جاهلیت ضربه خورده اگر سنت، گفتار و فعل پیغمبر ترک شد آن موقع نابودی برای یک نظام به وجود می‌آید به این عبرت‌آموزی باید در زندگی فردی، جامعه و خانواده توجه داشته باشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره ثریا نقطه عطفی در تلاش‌های علمی و از دستاوردهای مهم کشور به شمار می‌رود.

وی، با بیان اینکه پیام این دستاورد جمهوری اسلامی ایران به قدرتی عظیم در حوزه هوا و فضا در سطح جهانی اشاره دارد و افزود: دشمنان قسم‌خورده تصور نمی‌کردند بافاصله یک هفته سه ماهواره دیگر در مدار قرار بگیرد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه پیشرفت جمهوری اسلامی که جزو کشورهای برتر برای دشمنان قسم‌خورده سخت و سنگین است، گفت: این پیشرفت در چهارمین دهه تحریم و فشار در سخت‌ترین شرایط نخبگان عزیز به این فناوری دست پیدا کرده است این ماهواره‌ها در فضا قرار گرفته حاوی یک پیام راهبردی است می‌توان مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقلال سیاسی داشت.

وی این عزت و افتخار را مدیون دلاورمردان هسته‌ای، شهدا و سکان‌دار انقلاب رهبر معظم انقلاب هستیم و تصریح کرد: می‌توان نه هیچ وابستگی به آمریکا و غرب داشت، توان کشور به آمریکا و غرب گره نزد از بیگانه می‌توان نترسید و هم زمینه پیشرفت برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

امام‌جمعه رابر گفت: حضور و مشارکت حداکثری در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کمر دشمن را می‌شکند و دشمنان این نظام را مأیوس خواهند کرد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب