پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:17:16 - یکشنبه 15 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارشناس مسائل سیاسی:
عرصه شناسی دشمنان رامأیوس و عزت و اقتدار ایران را به ارمغان خواهد آورد
محمد نوری کارشناس مسائل سیاسی گفت: با اتحاد و انسجام سخت جنگ شناختی را پشت سر خواهیم گذاشت و یاس و نامید برای دشمنان باقی خواهد ماند و به‌شرط عرصه شناسی که دشمنان به سمت اهداف مأیوس و عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران عزیز به ارمغان خواهد آورد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح رابر“؛ محمد نوری کارشناس مسائل سیاسی در جمع مردم رابر گفت: در جنگ شناختی با ابزار رسانه روایت‌ها حرف اول می‌زند ما روایت نکردیم برایمان روایت کردند.
 
 وی، با اشاره به روایت‌سازی و ازدحام روایت از بستر مشکلات اقتصادی که تمام جنبه‌های مثبت کشور را سیاه‌نمایی می‌کند، افزود: از خاک روایت تحریف شده جز ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی چیز دیگری به بار نخواهد آورد.
 
محمد نوری گفت: انتخابات برای ملت بزرگ ایران قدرت سازی می‌کند .
 
 وی ادامه داد: هر جا اتحاد و انسجام این امت واحده صدای واحده از آن بیرون آمد دشمن جرئت تعرض آن کم شده نقش خودمان به‌عنوان یک فرد اتحاد سیلی به دشمن بزند را تعریف کنیم.
 
 محمد نوری گفت: با اتحاد و انسجام سخت جنگ شناختی را پشت سر خواهیم گذاشت و یاس و نامید برای دشمنان باقی خواهد ماند و به‌شرط عرصه شناسی دشمنان به سمت اهداف مأیوس و عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران عزیز به ارمغان خواهد آورد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب