پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:10:14 - جمعه 20 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام‌جمعه شهرستان رابر:
جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است
خطیب جمعه رابر گفت: جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است هر گونه تبلیغ علیه مشارکت مردم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است.


 
 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح‌رابر “؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی با اشاره به آیه ۶۲ سوره نور گفت: محور برنامه‌های انقلاب و نظام اسلامی حضور مردم در صحنه انقلاب ترسیم شده است.

وی حضور مردم در مجالس اجتماعی و سیاسی را کامل‌کننده ایمان مردم و اعتقاد به خدا و پیامبر (ص) خواند و افزود: حضور مردم در همه صحنه‌ها ایمان مردم را کامل می‌کند عدم حضور نقصی بر ایمان مردم است، وظیفه مردم حضور همیشگی در اجتماعات دینی است.
 
 خطیب جمعه رابر ادامه داد: این حضور بر اساس توحید بااین‌وجود حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند از مصادیق آیات قرآن کریم است.

وی عنوان کرد: این انتخابات حق بزرگ برای آحاد ملت و تحقق اهداف الهی است عدم حضور در انتخابات گناه سیاسی و اجتماعی محرومیت از حق بزرگ و تنها گذاشتن جبهه حق است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه انقلاب نشانه زنده و جاوید ماندن انقلاب است گفت: اگر مردم صحنه سیاسی و اجتماعی را خالی و نسبت به سرنوشت نظام حاکم بی‌تفاوت باشند رقیب خون‌آشام نظام بر آنها چیره می‌شود.

 خطیب جمعه رابر تأکید کرد: جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است هر گونه تبلیغ علیه مشارکت مردم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است.
 
 وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در ادوار مختلف یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان اشتغال جوانان بوده گفت: با پروژه معدن در آلو ۵۹۶ جوان جذب این معدن و ۸۰۰ نفر در شرکت‌های پیمانکاری ذی‌ربط مشغول شده‌اند این خود یک تحول عظیمی در بحث اشتغال‌زایی در زادگاه سردار دل‌ها صورت‌گرفته است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی افتتاح قریب‌الوقوع کارخانه فرآوری گیاهان دارویی با ۲۰۰ میلیارد اعتبار را تنها پروژه‌ای که با پیگیری و به دست سردار دل‌ها کلنگ‌زنی شد گفت: این پروژه یکی دیگر از پروژه‌هایی که تحول عظیمی در بخش اشتغال ایجاد می‌کند.
 
 وی در پایان با قدردانی از مسئولین شهرستان خاطرنشان کرد: این یک سال در حوزه اشتغال‌زایی شهرستان رابر ازطریق ادارات مربوطه ۸۷ میلیارد وام اشتغال به متقاضیان اعطاشده که کمیته امداد رتبه یک و بنیاد برکت رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب