پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:08:35 - جمعه 20 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی رابر خبر داد:
هشدار جدی پلیس به‌کارگیرندگان اتباع غیرمجاز
 فرمانده انتظامی رابرضمن هشدار جدی به کارفرمایان و بخش‌های پیمانکاری، کشاورزی، گفت: همه کارفرمایان باید از به‌کارگیری هرگونه اتباع غیرمجاز خودداری کنند، در غیر این صورت مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صبح رابر، سرهنگ داراب قنبری دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار پلیس، با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع غیرمجاز به شهرستان رابر، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های واصله و خبرهای اطلاعاتی به‌دست‌آمده، اخیراً تعدادی از اتباع غیرمجاز به‌صورت غیرقانونی وارد شهرستان شده که بیشتر آن‌ها در حوزه‌های، کارگری و کشاورزی به‌کارگیری شده‌اند.
 
 وی ضمن اشاره به چالش بزرگ بیکاری در شهرستان، افزود: ورود این دسته از اتباع و به‌کارگیری آن‌ها در این شهرستان ممنوع شده است.
 
 قنبری گفت: اگر ترک فعلی از سوی فردی که به‌صورت غیرقانونی به اتباع غیرمجاز اسکان دهد و به آنها بدون اطلاع‌دادن به پلیس خانه اجاره دهد، یا نهادی دررابطه‌با به‌کارگیری اتباع غیرمجاز صورت گیرد با آن برخورد لازم و سخت خواهد شد.
 
 وی، ضمن هشدار جدی به کارفرمایان و بخش‌های پیمانکاری، کشاورزی، گفت: همه کارفرمایان باید از به‌کارگیری هرگونه اتباع غیرمجاز خودداری کنند، در غیر این صورت مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
 
 فرمانده انتظامی رابر در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر با دستورالعمل ابلاغی از شورای‌عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال اتباع غیرمجاز در بیشتر شهرهای کشور از جمله شهرستان رابر ممنوع است.
 
 وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در مزارع، باغات، کارگاه‌های ساخت‌وساز و… با شماره ۱۱۰ یا شماره ۰۳۴۴۲۴۵۰۵۹۲ تماس بگیرند.


 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب