پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:27:31 - یکشنبه 22 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود به جشن ۴۶ سالگی انقلاب در رابر
زادگاه سردار دلها ورود به ۴۶ سالگی انقلاب مردم را برای آینده روشن با وحدت یکپارچه جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی“صبح رابر ” امروز به کوری چشم دشمنان ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی مردم زادگاه شهید سلیمانی به صحنه آمدند با اسپند، تا یکپارچگی وحدت ملت قهرمان ایران اسلامی را جشن بگیرند.

انقلاب ۵۷ بعد از ۴۶ سال از هر قشری جان فدا دارد و استمرار آن را بااقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت زیر پرچم استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری رقم بزنند.

آمده بودند به شوق دلدادگی به‌نظام و آرمان‌های شهدایی این انقلاب تجلی اراده‌های خود را با افتخار به گذشته و امید به آینده مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب محافظت کنند.

یک‌صدا آمده بودند تا فریاد دلدادگی به وطن سر دهند وبه رسم سربازی حاج قاسم هم‌قدم با دیگر سربازان اسلام مزد این بهارآزادی را که در سال‌ها تلاش و جهاد و فداکاری تجلی بخشیدند در روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ این جنگ ترکیبی دشمن را هوشمندانه‌تر و منسجم‌تر علمداری کنندو برای پایداری این امنیت جمهوری اسلامی سردمدار بودند.


 مردم زادگاه سردار دل‌ها بار دیگر ثابت کردند خروش ملت در طلوع حق و حقیقت تداوم‌بخش است و غرور و قدرت ملی این مردمان نشانه پایبندی به انقلاب شکوهمند اسلامی و تجدید میثاق با شهدا و ولایت است.
 نیم‌قرن است پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و موج بیداری جهانی را با فریادهای دشمن‌شکن خود برائت و انزجار خود از شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل رژیم جعلی صهیونیستی اعلام داشتند.


 در مسیر راهپیمایی از مسجد صاحب‌الزمان تا مسجد مصلای بزرگ رابر باشکوه‌تر از همیشه ۴۵ سال قبل در همین خیابان از گلوی حاج‌قاسم سلیمانی از گلوی علی ژاله ها، از گلوی کاظم شمس‌الدینی‌ها و ۳۵۰ شهید رابری دیگر بلند بود به ندای این شهدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دادند روزی که بزرگ‌ترین حماسه تاریخ این سرزمین با شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملّت و استقرار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد را به ارمغان آوردند با حضور پرشور و حماسی در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهن استکبار جهانی بالاخص آمریکا و اسرائیل زدند.

و مردم زادگاه سردار دل‌ها در این مکتب انقلاب اسلامی باهدف تبیین و عملیاتی‌کردن اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری با حضور سردار رمضان شریف این یار دیرین حاج قاسم پیام عظمت انقلاب اسلامی و درهم شکستن ظلم ۷۴ساله صهیونیست‌ها و آزادی قریب‌الوقوع بیت‌المقدس را و این مدال پیروزی برای خلق حماسه دیگر و ورود به ۴۶ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

انتهای خبر/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب