پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:57:33 - جمعه 11 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
جمهوریت در مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌شود
خطیب جمعه رابر گفت: در جمهوری اسلامی، جمهوریت در مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌شود، جمهوریت یعنی مشارکت حداکثری یک ملت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌ جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: این جمعه انتخابات، جمعه وحدت، آگاهی، بصیرت، زمان‌شناسی و جمعه دشمن‌شناسی است.

وی با بیان اینکه امروز مردم حماسه عظیم سیاسی خلق خواهند کرد، افزود: موفقیت مجلس، در گرو انتخاب موفق است، انتخابات مجلس نماد مردم‌سالاری دینی است؛ مردم عزیز ما با حضور در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد تأیید خود نقش بسیار اساسی در سرنوشت کشور خود ایفا می‌کنند.

خطیب جمعه رابر گفت: در جمهوری اسلامی، جمهوریت در مشارکت حداکثری ملت تفسیر می‌شود، جمهوریت یعنی مشارکت حداکثری یک ملت.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همیشه به پیوند احکام نظام و مردم تأکید دارد، عنوان کرد: مجلس عامل قدرتمندی برای جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت استقلال کشور، وحدت ملی و تقویت جایگاه ملی در برابر دشمنان این نظام و انقلاب در تمامی جنگ نرم، سخت و اقتصادی و سیاسی سخت‌کار کرده است.

امام‌ جمعه رابر گفت: نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار باشند و ترجیح مصالح نظام و منافع ملی ما بر منافع شخصی و حزبی دهند و آثار نیک آن مجلس برکت پیدا می‌کنند.

وی افزود: مشارکت حداکثری منافع ملی را تضمین می‌کند به‌فضل الهی ابتدای وقت این حماسه سیاسی را به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان جشن سیاسی برگزار شد.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: این روز، عملیات دفاع مقدس است مثل عملیات خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای پنج، یکی از شهدا حاج‌ابراهیم همت است که می‌گفتند هر گاه در مناطق جنگی راه را گم کرده‌اید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد و دشمن کدام منطقه زیر رگبار و طوفان برده است آن منطقه جبهه خودی است امروز آتش دشمن حمله انتخابات است توپ‌خانه دشمن در حال رویداد این حماسه بزرگ در کشور و میهن اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: به‌فضل الهی به‌ویژه زادگاه شهید سلیمانی پای صندوق رأی به تمام ویروس‌های داخلی و خارجی امروز یک تودهنی محکم خواهند زد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب