پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:34:26 - جمعه 18 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه  شهرستان رابر:
راهبرد تحریم انتخابات با مشارکت ۴۱درصدی شکست خورد
خطیب جمعه رابرگفت: راهبرد شیطانی دشمن در تحریم انتخابات و مشارکت زیر ۲۰درصدی مردم بود اما با مشارکت ۴۱درصدی شکست خورد و در آن جمعه وحدت‌آفرین و زمان‌شناس حماسه بزرگ را مردم خلق کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: نام تنها ماهی که در قرآن کریم برده شده نام ماه مبارک رمضان است و این اهمیت این ماه را می‌رساند.

خطیب جمعه رابر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات قدردانی و اظهار کرد: این مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند پای این نظام ایستاده‌اند و پیام مهم انتخابات پیروزی ملت ایران بر دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی بود.

وی افزود: با این که جنگ رسانه‌ای، ترکیبی و شناختی به راه انداختند مردم فهیم پای صندوق‌های رای آمدند و با حضور خود توطئه دشمن را خنثی کرده و پای اقتدار نظام، ولایت و آرمان‌های خون شهدا به‌ویژه خون شهید سلیمانی ایستادند.

علیدادی با بیان اینکه علی‌رغم جنگ رسانه‌ای، شناختی و ترکیبی دشمن از یکسال قبل و مشکلات معیشتی و اقتصادی این انتخابات یک جهاد بزرگ و حماسه‌ساز به شمار می‌آید، گفت: راهبرد شیطانی دشمن در تحریم انتخابات و مشارکت زیر ۲۰درصدی مردم بود اما با مشارکت ۴۱درصدی شکست خورد و در آن جمعه وحدت‌آفرین و زمان‌شناس حماسه بزرگ را مردم خلق کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن تحریم انتخابات بود وقتی تحریم انتخابات شکست خورد تلاش با شبهه‌افکنی مختلف زیر سؤال بردن انتخابات بود که دشمن در این زمینه هم ناکام خواهد ماند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب