پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:17:44 - دوشنبه 21 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده نیروی انتظامی رابر :
منطقه قدرودخانه رابر نیازمند پاسگاه انتظامی است
فرمانده نیروی انتظامی رابر گفت: محور قدرودخانه رابر به پاسگاه انتظامی نیاز دارد چرا که این جاده در محور مواصلاتی جیرفت – رابر – کرمان قرار دارد و در صورت بهره‌برداری از جاده مستقیم رابر – کرمان و نزدیک‌شدن به مرکز استان در صورت عدم استقرار پاسگاه انتظامی در این منطقه خطرساز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ داراب قنبری در نشست با فعالین مجازی شهرستان رابر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: قدرت رسانه‌ها در بحث امنیت از سلاح هم بالاتر است، به‌گونه‌ای که انتشار یک محتوا می‌تواند جامعه را متحول کند.
وی در همین راستا از فعالین مجازی شهرستان خواست با انتشار محتواهای امیدآفرین به‌دوراز تخریب و با انعکاس مشکلات و اخبار منسجم با منبع معتبر افکار جامعه را هدایت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی رابر در ادامه با اشاره به نیاز محور قدرودخانه رابر به پاسگاه انتظامی گفت: با توجه‌ به اینکه این جاده در محور مواصلاتی جیرفت – رابر – کرمان قرار دارد و در صورت بهره‌برداری از جاده مستقیم رابر – کرمان و نزدیک‌شدن به مرکز استان در صورت عدم استقرار پاسگاه انتظامی در این منطقه خطرساز خواهد شد.
قنبری در مجموع وضعیت شهرستان رابر را در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی رضایت‌بخش خواند و خاطرنشان کرد: برای معدود معتادان متجاهر باید اقدامات اساسی صورت بگیرد که پس از ترخیص از کمپ با ایجاد شغل بتوانند به زندگی برگردند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب