پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:40:44 - یکشنبه 20 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه هفته بزرگداشت شهدا؛
پرچم حرم رضوی مرهم خانواده خادم‌الشهدا نوجوان رابری شد
در آستانه بزرگداشت هفته شهدا، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رابر همراه با پرچم متبرک رضوی در خانه پدری اولین خادم الشهدا شهید نوجوان بسیجی «ابوالفضل زندوار» یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «صبح رابر»؛ علی‌حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خادم الشهدا نوجوان «ابوالفضل زندوار» نمونه کامل یک خادم الشهدا بود که در صف شهادت قرار گرفت و در مناطق عملیاتی کربلای ایران در جایی که معطر به شمیم جان‌فزای عطر خون شهیدان به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: خادم الشهدا اسمی است که همه آنهایی که دل در گرو شهدا دارند در هر سطح تحصیلاتی که باشند برای به‌دست‌آوردن این مدال خوش‌رنگ از هم سبقت می‌گیرند.

منتظری با اشاره به سبک و سیره زندگی این شهید نوجوان بسیجی گفت: باتوجه‌به درخواست مادر شهید با تکمیل برگه ثبت‌نام به عضویت خادمیاران رضوی امروز در می‌آید.

وی بیان کرد: از فرهنگ خادم الشهدا و گسترش فرهنگ رضوی بر مبنای سبک زندگی ایرانی‌اسلامی است و عطر پرچم رضوی را مرهمی بر این داغ برشمرد.

از برنامه‌های مراسم دیدار علاوه بر روضه خانگی و صلوات خاصه امام‌رضا (علیه‌السلام)، خواندن زیارت «امین‌الله» و اهدای هدیه به والدین بزرگوار خادم الشهدا نوجوان بسیجی «ابوالفضل زندوار» بود.


تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب