پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:54:38 - سه شنبه 22 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در هفته تکریم شهدا؛
 خادمیاران رضوی رابر به دست‌بوسی یار دیرین حاج‌قاسم رفتند
خادمیاران رضوی شهرستان رابر به مناسبت روز شهدا به دیدار مادر سردار شهید احمد سلیمانی شهید شاخص عشایری استان یار دیرین حاج‌قاسم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ قاب مادربزرگ قصه‌ها را داشت؛ چادر مشکی و روسری بلند عشایری و یک‌دنیا صبر و مهربانی که همه با هم به استقبال مهمانان آمد.

مادر سردار شهید «احمد سلیمانی»، از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان رابر یار دیرین حاج‌قاسم که هر ساله دلدادگی حاج‌قاسم به خاله «صغری سلیمانی»، در چنین روزی مروری شد برای خادمیاران رضوی رابر که این سنت را زنده نگه دارند و به نیابت از حاج‌قاسم سربازی که به این افتخار می‌کرد پیشوند «خادم‌الرضا (علیه‌السّلام)» در کنار نامش نشسته است؛ رفتند.

خانه بوی سال‌های مقاومت و سادگی داشت و دلتنگی در قاب عکس یادگاری بر دیوار حکایت تصویر دلخوشی مادر بود.

مهربان و خوش‌سروزبان بود، داخل خانه دنیای دیگری از زیبایی بود؛ مهمان‌نوازی‌اش و صمیمت مادر شهید این دورهمی را گرم‌تر می‌کرد.

علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر با گرامیداشت یاد شهیدان به‌ویژه شهید حاج‌قاسم و شهید احمد سلیمانی گفت: این دیدار با مادر سردار شهید احمد سلیمانی به یاد حاج‌قاسم در روز شهدا به خادمیاران رضوی اعتبار معنوی بخشید.

وی، از عضویت «مختار سلیمانی»، برادر سردار شهید «احمد سلیمانی» به اعضای خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: اعتبار خادمیاران رضوی به دلیل انتصابشان به امام رئوف است؛ ازاین‌رو باید این ظرفیت معنوی را قدر بدانیم و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

از برنامه این دیدار علاوه بر خواندن صلوات خاصه امام رضا (علیه‌السلام) خواندن زیارت «امین‌الله» و اهدای لوح با نبات تبریکی به مادر شهید و با حضور در گلزار شهدای قنات ملک ادای احترام به مقام شامخ شهدا به‌ویژه «سردار شهید احمد سلیمانی» و والدین سردار دل‌ها بود.

«سردار شهید احمد سلیمانی» معاونت ستاد و مسئول طرح عملیات لشکر ۴۱ ثارالله متولد ۱۳۳۶ است که در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۳۶۳ در جبهه میمک به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب