پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:15:28 - دوشنبه 21 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه ماه مبارک رمضان:
خادمیاران رضوی رابر با امام‌جمعه دیدار کردند
دبیر و اعضای کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر با حضور در دفتر امام‌جمعه رابر با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ دیدار صمیمانه خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی صبح امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی در آستانه ماه مبارک رمضان به خادمیاران رضوی اعتبار معنوی بخشید.
امام‌جمعه رابر در این دیدار خادمیاران رضوی را بازوان پرتوان محرومیت‌زدایی دانست و گفت: وحدت عامل محرومیت‌زدایی است.
وی، از آسفالت جاده معدن درالو به رابر تا پایان شهریور سال آینده خبر داد و افزود: شق‌القمر اشتغال با معدن در آلو در رابر ایجاد شد.
علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ضمن تشریح عملکرد کانون‌های خدمت رضوی گفت: خادمیاری رضوی بزرگ‌ترین توفیق و افتخار به‌حساب می‌آید.
وی، از جمله کانون‌های مختلف را ایثار و شهادت، سلامت، تعلیم‌وتربیت، مالی و نذورات اردوهای جهادی و کانون اشتغال برشمرد و افزود: ارائه خدمت رضوی در ۲ قالب مشهد و شهرستان است.
منتظری با بیان مختصری از عملکرد این کانون‌های خدمت رضوی گفت: اولین برگزاری دعای ندبه در اولین روستای شهید داده کشوری، دیدار با خانواده شهیده پرندکام اولین شهیده زن شهرستان رابر، حضور در منزل خیر مرحومه مؤمن‌زاده و اهدای جهیزیه، برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و خاطره‌گویی، برگزاری چهارشنبه‌ها امام رضایی در مراکز، راه‌اندازی کانون خدمت رضوی و راه‌اندازی چایخانه حصرت رضا، تهیه لوازم‌التحریر، محرومیت‌زدایی، خانه و خانواده بسته‌های فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی در این عرصه می‌توان اشاره کرد.
گفتنی است در ابتدای این دیدار برخی از مسئولان عرصه تخصصی و عمومی کانون خدمت رضوی گزارشی از فعالیت‌ها و مشکلات و اقدامات انجام شده را ارائه کردند.


انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب