پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:57:55 - دوشنبه 28 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان:
۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء ۱۹ سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری ۸۶۴ میلیارد ریال دریک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی گفت: در یک‌ماه اخیر با احداث ۱۲ سایت جدید و ارتقاء ۷ سایت در روستاهای شهرستان‌های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

ساجدی باتوجه به شتاب‌بخشی روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهارکرد: در ۴۳ روستای شهرستان‌های کرمان جمعاً ۴ هزار و ۹۷۴ خانوار و پوشش جمعیتی ۱۶ هزار و ۱۸۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۸۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا با راه اندازی ۹ سایت جدید ایرانسل مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم، چهارم و ۱۰سایت همراه اول جدید و ارتقاء به تکنولوژی نسل چهارم به اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شدند.
انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب