پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:21:27 - جمعه 3 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
راه خنثی‌کردن نیرنگ دشمن حضور همیشگی مردم در عرصه اقتصاد است
خطیب جمعه رابر گفت: راه خنثی کردن نیرنگ دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم حضور همیشگی مردم در عرصه اقتصاد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در اولین نمازجمعه سال جدید ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به برخی اوصاف قیامت در سوره قارعه گفت: قیامت فراتر از فکر بشر است الطاف پیغمبر الهی بدون بیان الهی از آن خبر ندارند، قیامت روز تحیر سرگردانی بشر است.
 
 وی، با اشاره به روایتی از امام محمدباقر علیه‌السلام سنگین‌ترین عمل انسان را صلوات بر محمد و آل محمد برشمرد.
 
 خطیب جمعه رابر، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام و فرارسیدن سال جدید گفت: سال ۱۴۰۳ شمسی سالی که دو میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را در تقویم دارد ۷ فروردین و ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۳، این را به فال نیک می‌زنیم خداوند به احسان امام حسن مجتبی علیه‌السلام سالی پرخیر و برکت برای همه ما رقم زند.
 
 وی، افزود: لحظه آغازین تحویل سال مثل سال‌های گذشته برای سال جدید رهبر معظم انقلاب شعار سال جدید را تعیین فرمودند شعار سال جدید را «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.
 
 امام‌جمعه رابر عنوان کرد: مردم همیشه محور شکل‌دهی انقلاب اسلامی بودند و باعث پیروزی نظام مقدس و بقا انقلاب شدند .

وی ادامه داد: مردم باعث پیروزی نظام و انقلاب این اسلام خواهند بود جهش تولید وابسته به همین رکن اساسی است.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: مردم قهرمان اساسی در همه ماجراهای انقلاب بودند و خواهند بود این انقلاب بخشی اسلامیت و بخشی جمهوریت است آحاد مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند این جهش تولید بر مدار جمهور مردم است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی گفت: مردم در مسائل اقتصادی مشکلات عدیده اقتصادی را بر طرف خواهند کرد حضور مردم نقش بسیار مهم و فراگیر است.
 
 وی ادامه داد: تجربه نشان داده در این ۴۵ سال انقلاب مسائل سیاسی، فرهنگی و نظامی هشت سال دفاع مقدس وقتی مردم حضور گسترده داشتند دشمنان عقب رانده شدند اگر حضور مردم در مسائل مکرر شود به طبع فشار و نیرنگ دشمن افزایش خواهد یافت.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی یادآور شد: راه خنثی کردن نیرنگ دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم حضور همیشگی مردم در اقتصاد است.

 وی ادامه داد: اگر در مسائل سیاسی، اجتماعی به بلوغ و بالندگی خاص حضور همیشگی مردم بخواهیم کمر تحریم بشکنیم ورود جدی مردم به عرصه اقتصاد است از این رو ورود مردم در عرصه اقتصاد بسیار مهم است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین، با بیان اینکه بخش دیگر شعار سال جدید متوجه مسئولین چه در مجلس و دولت است گفت: دولت باید زمینه جهش تولید برای مشارکت و نقش آفرینی مردم فراهم کنند.

 امام‌جمعه رابر افزود: بخشی شعار سال جدید متوجه مردم، گروه جهادی و میدانی داشته که ان‌شاءالله مسائل اقتصادی باهمت خود مردم و زمینه‌سازی مسئولین این مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.
 
 وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ۱۰ رخداد مهم در جهان در سال گذشته به وقوع پیوست گفت: مهم‌ترین حوادث تلخ در دنیا می‌توان به جنگ نوار غزه اشاره کرد، جهان در حالی گذشت دست خوش ناامنی، جنگ، آشوب، بمب‌های دست‌سازی اتحادیه اروپا و رژیم اشغالگر قدس بود.
 
 خطیب جمعه رابر، هولناک‌ترین جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه مردم مظلوم غزه خواند و افزود: شهادت مظلومانه بیس از ۳۰ هزار انسان بی‌گناه اکثر آنها زنان و کودکان بودند این جنایت بزرگ در غزه صورت‌گرفته است.
 
 وی ادامه داد: کابینه نتانیاهو و اتحادیه اروپا این جنگ را آغاز کرده و همچنان این جنایت ادامه دارد تمام تلاش برخی کشورهای عربی خودباخته در تشکیل آتش‌بس حمایت آزادی اسرای یک‌طرفه برای رژیم جعلی بود همه تلاش آنها که دنیا نظاره‌گر است این بود مردم مقاومت در فلسطین تمام سیاست‌های غرب در بستر جنگ غزه خنثی کرد؛ اما این تحولات خونین همچنان ادامه دارد.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: در این میان سازمان بین‌المللی اقدام خاصی صورت نداد واکنش سازمان بین‌المللی در این زمینه هشدار جنگی و حادثه تلخ واکنشی به بهانه مسدود بودن گذرگاه بود وقوع بحران انسانی در مردم مظلوم و مقتدر صورت‌گرفته و قحطی در نوار غزه به وجود آمده است.
 
 وی ادامه داد: فقط سازمان بین‌الملل به یک هشداری بسنده کرده است از کدامین حقوق بشر سخن به میان می‌آورد اما مردم مقتدر فلسطین در صورتی ۷۵ سال به این مردم مظلوم و مقتدر جنایت می‌شود مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه مصمم شدند زمین‌های به‌ناحق اسرائیل غصب کردن را آنها صاحب شوند.
 
 خطیب جمعه رابر خاطرنشان کرد: هر چه‌قدر دولت‌ها پر قدرت و پشتوانه مثل آمریکا و اتحادیه اروپا داشته باشد عنصر پر قدرت پیروزی از آن ملت مظلوم مقتدر است.
انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب