پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:10:59 - چهارشنبه 1 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لحظه تحویل سال در روستای نمونه کشوری گنجان
خادمیاران رضوی شهرستان رابر به نیابت از خادم‌الرضا شهید سلیمانی در کنار مردمان این دیار لحظه سال‌تحویل با عیدی گرفتن از شهدا شروع کردند و بهار بارانی را با حضور در گلزار شهدای روستای نمونه کشوری گنجان جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ خادمیاران رضوی شهرستان رابر ضمن دعوت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدای دومین روستای شهید داده کشوری گنجان به نیابت از خادم‌الرضا شهید سلیمانی این هم نسیمی بهار طبیعت با بهار معنویّت را گرامی داشتند.

علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر با یاد شهدا و امام شهیدان به‌ویژه شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رابر امسال مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ به یاد شهدا با مرور عکس‌ها و خاطرات آنها در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای نمونه کشوری گنجان برگزار کردند.
وی، افزود: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت ۶ صبح، روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه با قرائت زیارت عاشورا و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا شروع کردند.

منتظری با بیان توفیق خدمت خادمیاران رضوی در زادگاه سردار دل‌ها و حرم مطهر رضوی گفت: آرزوی بهره‌مندی از هر دو بهار، هم بهار طبیعت و هم بهار معنویت را از خداوند متعال مسئلت داریم و درس آموختن از بهار باران با تمنای استجابت دعای حول حالنا الی احسن الحال چه زیبا بهار نشاط‌آور و امیدآفرین می‌شود.
وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو خاطرنشان کرد: در جهت خدمت صادقانه و خاضعانه در سال جدید باانرژی بیشتر و روحیه‌ای مضاعف ان‌شاءالله خدمات شایسته‌ای با کانون‌های خدمت رضوی به این شهرستان ارائه دهیم.


انتهای خبر/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب