پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:06:04 - شنبه 4 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
 نبود پزشک متخصص با وجود تجهیزات در بیمارستان رابر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابر گفت: در شهرستان رابر به علت مشکلات زیرساختی و همچنین درآمد کم متخصصان تمایل چندانی برای حضور دائمی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ شهروند خبرنگار رابر با ارسال پیامی به این رسانه که چرا بیمارستان رابر با وجود دستگاه سونوگرافی و تجهیزات باید باز دوباره بیماران به شهرستان‌های مجاور برای درمان بروند.
در این پیام آمده است؛ امشب برای انجام سونوگرافی اورژانسی به بیمارستان رابر مراجعه کردم؛ اما متأسفانه گفتند دکتر نیست باید به بیمارستان بافت یا کرمان مراجعه کنید.
 
 وی گفت: این واقعاً درد که با وجود تجهیزات مردم این شهرستان همچنان از نبود پزشک در رنج باشند، دردی که با وجود تجهیزات درمان نیست جای بسی تامل است!.
 
 دکتر محمد شمس‌الدینی در رابطه با مطالبه مردمی از نبود پزشک متخصص گفت: سه روز در هفته متخصص رادیولوژی برای انجام سونوگرافی در بیمارستان رابر حضور دارد؛ ولی به علت کمبود متخصص به‌صورت کامل پوشش داده نمی‌شود.
 
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابر با بیان اینکه، مشکل کمبود نیروی متخصص یک مشکل اصلی و مهم وزارت بهداشت است افزود: در شهرستان رابر به علت مشکلات زیرساختی و همچنین درآمد کم متخصصان تمایل چندانی برای حضور دائمی ندارند.
 وی گفت: این مشکل نبود پزشک جراح در مورد اتاق عمل بیمارستان هم وجود دارد درحالی‌که سال گذشته تمامی تجهیزات پزشکی و وسایل جراحی موردنیاز خریداری شده ولی متأسفانه هنوز موفق به جذب نیروی متخصص جراح عمومی و بیهوشی نشده‌ایم.
 
 باگذشت ۷ سال از بیمارستان رابر اما متأسفانه طبق پیگیری‌های انجام شده هنوز بیمارستان این شهرستان پزشک متخصص جراح و رادیولوژی و سونوگرافی ندارد.
 
 با توجه به این موضوع باید پیگیری‌های از طریق نماینده منطقه در سطح وزارتخانه صورت گیرد تا در آینده شاهد حل مشکلات این شهرستان باشیم.
 
 
 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب