پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:35:52 - شنبه 18 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روز جهانی قدس سَمبُل مبارزه با اسرائیل است
خطیب جمعه رابر گفت: جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است که سمبل مبارزه با اسرائیل و نماد حمایت از مظلومان در فلسطین و غزه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته، گفت: جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است که سمبل مبارزه با اسرائیل و نماد حمایت از مظلومان در فلسطین و غزه است.

وی افزود: روز جهانی قدس، مراسم تجدید عهد و بیعت با مردم مظلوم فلسطین است و از سویی باز شدن جبهه متعدد علیه رژیم غاصب اسرائیل است و با امکانات نظامی که دارد امروز، دشمن پراکنده و دچار جنگی فرسایشی شده است.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: روز به روز دامنه این حملات گسترده‌تر می‌شود اما ناتوانی انگلیس به‌طور واضح و مشخص را در برابر یک کشور فقیر و ضعیف با اراده با ایمان دیدید و اینکه در دنیا چطور آبروی آمریکا ریخته شد البته آنها بی‌آبرو بودند و اما از نظر خودشان هیمنه‌ای داشتند که آنهم در دریای سرخ ریخته شد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین برکات حمله طوفان‌الأقصی اتحاد شبکه تمام محور مقاومت است این شبکه با صبر راهبردی و منظم‌ به حملات خود ادامه داد و با هدف قرار دادن کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ این پیام را به‌دنیا مخابره کرد که اگر کمک مالی،سیاسی و نظامی به رژیم غاصب می‌کنید باید تاوان و هزینه آن را در منطقه بپردازید.

وی یکی دیگر از برکات جنگ غزه، خروش دنیا بر علیه رژیم غاصب کودک کش اسرائیل بود که مردم دنیا متوجه نسل‌کشی این رژیم غاصب با کشتن زن و کودک، تخریب بیمارستان‌ها و مدارس شدند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به رنگ‌باختن برخی قوانین در جریان جنگ غزه گفت: مرگ بر قوانین بین‌المللی که سکوت اختیار کردند و در سایه سکوت رژیم غاصب هر جنایتی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در امنیت خود عاجز و دستش به سمت غرب دراز است گفت: کشورهای عربی به‌زودی خواهند دید رژیم پلید و غاصب اسرائیل از شبکه مقاومت شلاق‌هایی دریافت خواهد کرد که دود این شلاق‌ها به چشم کشورهای عربی فرو خواهد رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند گفت: اسرائیل می‌خواهد از تنگناهایش خارج شود که با حمله به مستشاران نظامی ایران در سوریه بازی خطرناکی را شروع کرده است.

وی با تسلیت شهادت سردار زاهدی و سردار حاج رحیمی و پنج افسر نظامی دیگر ایران در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: دشمنان بدانند خون شهید القدس حاج‌قاسم سلیمانی این شهدا خشکیده نخواهد شد و با نسل‌های سلیمانی به جوشش خواهد آمد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب