پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:23:55 - جمعه 31 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجمع نمازگزاران رابری در حمایت از وعده صادق
نمازگزاران زادگاه سردار دل‌ها روز جمعه پس از اقامه نمازجمعه هم‌زمان با سراسر کشور با برپایی تجمع از عملیات وعده صادق و پاسخ قاطع سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ ظهر امروز (جمعه ۳۱ فروردین‌ماه) نمازگزاران زادگاه شهید القدس بعد از اقامه نماز باشکوه جمعه، در حمایت از عملیات موشکی غرورآفرین وعده صادق و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار، هم‌زمان با سراسر کشور تجمع کردند.

 در این تجمع مردم دین‌دار و قدرشناس شهرستان با محکوم‌کردن جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی و تعدی به کنسولگری ایران عملیات وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار فرزندان ایران عنوان کردند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار توقف حملات به غزه شدند.

 این مراسم در رابر پس از اقامه نمازجمعه در بیرون از مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد همچنین در آدینه این هفته ضمن تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی هم‌زمان در نمازجمعه سراسر کشور از سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر نیز تجلیل شد.

انتهای خبر /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب