پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:16:15 - دوشنبه 27 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر:
هشدارهای قرمز هواشناسی را جدی بگیرند
فرماندار رابر از شهروندان عزیز درخواست کرد ضمن اجتناب از ترددهای غیرضرور؛ از هر گونه توقف در مناطق پر خطر، بستر رودخانه‌ها، حاشیه پل‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

حسین آقاملایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»، گفت: شهروندان هشدارهای قرمز هواشناسی را جدی بگیرند و از قرارگرفتن در کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

وی؛ با اشاره به تشکیل جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رابر، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال فعالیت سامانه بارشی طی ۴۸ ساعت آینده در شهرستان و وقوع مخاطره در مناطق مستعد بارش شدید تگرگ، باران، رعدوبرق و همچنین احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شد نرود خانه‌ها اختلال در سفرهای درون‌شهری و بین‌شهری و جاری‌شدن روان آب‌ها تمامی دستگاه‌هایی مسئول در مدیریت بحران شهرستان آمادگی کامل را داشته باشند تا در صورت بروز بحران در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

فرماندار رابر گفت: تمامی ادارات شهرستان ظرفیت خودرویی و تجهیزاتی خود را برای مدیریت بهینه به حالت آماده‌باش درآورده و تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان برق، آب و ارتباطات طی ۴۸ ساعت آینده حضور مستمر داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب