پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:11:38 - سه شنبه 21 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در شهرستان رابر
فرمانده انتظامی رابر محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی شهرستان را تشریح کرد.

داراب قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح رابر، گفت: با توجه به اعلام ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر، این نماز در محل مصلی رابر برگزار می‌شود، لذا در همین راستا نیز تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی برای روان‌سازی معابر و تسهیل تردد نمازگزاران از سوی تیم‌های این فرماندهی در راستای امور ترافیکی و انتظامی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا، پلیس مأموریت دارد با هماهنگی و همکاری سایر نهادها و مبادی ذی‌ربط. نسبت به تأمین نظم و ایمنی و تسهیل در عبور و مرور نمازگزاران گرامی اقدام نماید که لازمه تحقق بهینه این امر، پیش‌بینی محل پارک برای انواع وسایل نقلیه مورداستفاده نمازگزاران، پیش‌بینی مسیرهای تردد برای ورود و خروج نمازگزاران، پیش‌بینی محل مناسب برای پیاده‌شدن نمازگزاران، شناسایی و فعال‌کردن پارکینگ‌ها در محدوده محل برگزاری نماز عید فطر و پیش‌بینی محل توقف ویژه سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌های نمازگزاران در محدوده اجرای مراسم است که بایستی از سوی نهادهای ذی‌ربط پیگیری شود.

وی محدودیت‌های ترافیکی ویژه این مراسم معنوی را به شرح ذیل عنوان نمود: ۱-تقاطع شهید چمران از محدوده فضای باز جلوی مصلی تا خیابان باغ خواجه حسن ۲-خیابان سعدی از تقاطع شهید حیدری (شرکت‌تعاونی) تا مصلی، ۳- لاین شمالی بلوار شهید محراب (لاین هم راستان) با حصار (فنس) مصلی پارک هرگونه وسایل نقلیه از ساعت ۲۴۰۰ شب قبل عید در مسیرهای اعلام شده همچنین تردد در این مسیرها از ساعت ۰۴۰۰ روز عید ممنوع است.

وی تأکید کرد: نمازگزاران برای پارک وسایل شخصی خود از سایر معابر و پارکینگ‌های واقع در محدوده مراسم به‌خصوص در خیابان باغ خواجه حسن، خیابان امام (ره) و انتهای بلوار شهید چمران استفاده و از هر گونه پارک دوبله و سد معبر خودداری گردد.

این مقام در پایان خاطرنشان شد: نظر به اینکه مهم‌ترین چالش مراسمات مربوط به مصلی، کمبود فضای پارک است؛ لذا شهروندان از ترددهای تک‌سرنشین خودداری و حتی‌الامکان چند خانواده از یک خودروی مشترک استفاده نمایند.

همچنین نمازگزاران محترم جهت تسهیل در تردد به سمت مصلی، مسیر خیابان خواجو (باغ خواجه حسن) و بلوار شهید چمران را انتخاب نموده و طرفین بلوار چمران جنوبی و شمالی (روبروی مدرسه شهید مطهری) برای پارک خودرو ها استفاده گردد همچنین خیابان سعدی ممنوعیت تردد اعلام می‌گردد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب