پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:00:10 - جمعه 10 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرورت رعایت حرمت ماه رمضان در روز طبیعت
فرمانده انتظامی رابر بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در روز طبیعت تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ داراب قنبری ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار زادگاه سردار دل‌ها گفت: مردم این دیار قدردان امنیت بوده و همیشه نهایت همکاری را با عوامل امنیتی شهرستان دارند، از این انتظار می‌رود، در روز طبیعت (۱۳ فروردین) که مصادف با شهادت مولی‌الموحدین است، حرمت ماه مبارک رمضان را بیش از گذشته نگه داشته و همواره بر فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کوشا باشند.

وی افزود: تمهیدات ویژه‌ای در روز طبیعت در راستای تأمین امنیت انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده که از شهروندان نیز درخواست می‌شود به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی در تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی در این روز توجه کنند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به رعایت شئون اسلامی در این روز از شهروندان خواست از هرگونه تجمع در کنار جاده‌ها به جد خودداری نموده و همچنین رانندگان از توقف یا ایستادن در ابتدا تا انتهای پیچ‌ها، روی پل‌ها، درون، معابر و هرگونه توقف یا پارک خودرو کنار جاده‌ها و برپا نمودن چادر خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر، در پایان از رانندگان خواست، با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند و از هرگونه شتاب‌زدگی بپرهیزند و همواره قوانین راهنمایی‌ورانندگی را رعایت نمایند.

درضمن شماره‌تلفن ۰۳۴۴۲۴۵۰۵۹۲ و ۱۱۰ آماده دریافت هرگونه گزارش‌های مردمی در حوزه امنیت شهرستان است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب