پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:21:20 - جمعه 7 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
رسانه امروز نقش مهم‌تری و بزرگتر از پهپادهاوموشک‌ها دارد
خطیب جمعه رابر گفت: امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها بر سر چالش رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپادها و ابزار جنگی تأثیر بگذارد رسانه نقش مهم‌تری بزرگ‌تر از پهپادها را موشک‌ها به‌جای گذاشت و دل‌ها تحت‌تأثیر رسانه قرار دارد.  

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و تبریک بزرگداشت مقام معلم، روز کارگر و شورا به مجاهدین عرصه جهش تولید گفت: اهدنا صراط المستقیم ما در نمازهای یومیه که ۱۰ مرتبه از خدای متعال هدایت را می‌خواهیم نشانگر این که نعمت هدایت بزرگ‌ترین نعمت الهی است.   

وی، واسطه فیض هدایت را اوصیا و اولیای خدا برشمرد و افزود: میراث انبیا الهی ارشاد، تصحیح مسیر بشریت است بالاترین خدمت به بشر نشر معارف دینی و بالاترین خیانت این که انسان مانع و عدم نشر معارف دینی است.  

امام‌جمعه رابر عنوان کرد: شهید مطهری بهترین خدمت به مردم ارائه دادند شهید مطهری کامل به وظیفه خود در نشر معارف دینی عمل کرد و اندیشه منحرف را افشا و در تبیین حقایق نقش وارسته‌ای داشت.  

وی توصیه کرد: امیدوارم معلمین در تربیت فرزندان نقشی دارند اسوه را شهید مطهری قرار دهند و در بهترین خدمت که نشر معارف دینی به علامه شهید مطهری اقتدا کنند.  

وی با اشاره به روزها بعد از عملیات وعده صادق از نگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی گفت: مهم‌تر از موشک و پهپاد که نباید از آن غفلت کرد اثبات ظهور قدرت مردم، ملت ایران و نیروهای مسطح در عرصه بین‌المللی است.  

خطیب جمعه رابر افزود: وسیله قدرت جسارت و شهامت از ملت رشید انقلاب اسلامی ما جوانه‌زده است مسئله شکست هیمنه رژیم غاصب اسرائیل خبیث، مسئله قدرت ملی که اراده کرده این رژیم پوشالی از بین برود و محو شود.  

وی اظهار کرد: امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها بر سر چالش رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپادها و ابزار جنگی تأثیر بگذارد رسانه نقش مهم‌تری بزرگ‌تر از پهپادها و موشک‌ها به‌جای گذاشت و دل‌ها تحت‌تأثیر رسانه قرار دارد.  

حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه‌ای گفت: بدون شک مقام معظم رهبری نادیده نگرفتن موشک‌ها و پهپادهای در پایگاه‌های نظامی اسرائیل فرو آمدند هدف این است به جایگاه مهم رسانه توجه کنیم و پی ببریم.  

وی افزود: اینکه مسئله فلسطین در دنیا مسئله اول می‌شود این نقش رسانه است این حصر امروزه شکسته شده در ماجرای عملیاتی پهپادی و موشکی این‌قدر رسانه زیبا درخشید که خود عوامل آنها افسر مفلوک رژیم غاصب در تریبون اذعان می‌کند ما به یک حمله بسیار بزرگ مواجهه شده‌ایم.  

خطیب جمعه رابر خاطرنشان کرد: کشورهای مقاومت نبض رسانه دنیا را به عهده گرفته است، مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده هر چقدر به رسانه تسلط پیدا کنیم این وظیفه سنگی است به خوبی بتوانند از این مأموریت به‌عنوان سرباز و اصحاب رسانه به وظیفه خود عمل کنند. 

انتهای خبر /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب